L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg lyver for mye. Nå tror jeg du juger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg orka ikke sitte mer hos min redde minstesøster, men i stedet for å si det som det var, at jeg var lut lei av å sitte der og høre på whininga hennes og at jeg bare ville ned til PCen min og forumkafeen og klassisk musikk og mobilen min og slikt, sa jeg at jeg skulle opp om 6 timer og gikk min vei. Kanskje ikke grov lyging, men jeg sier sånn hele tida. Jeg skal også være tilbake på Steinkjer på søndag, men jeg kommer sikkert til å si at jeg ikke er i form til å dra og utsetter det noen dager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har stor kuk Pix or it didnt happen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 You crazy college kook! I like you. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så det er her dere gjemmer dere. Sunn O))) og øving til norskframføring i morgen foregår i min lille hule. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.isnichwahr.de/redirect_ext11541-.html ^^wow... sier ikke mer. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så det er her dere gjemmer dere. Sunn O))) og øving til norskframføring i morgen foregår i min lille hule. Nathrakh og "øving" til mattetentamen i morgen. FAEN TA! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Linx is not working Lars Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så det er her dere gjemmer dere. Sunn O))) og øving til norskframføring i morgen foregår i min lille hule. Nathrakh og "øving" til mattetentamen i morgen. FAEN TA! Yay for mattetentamen! \o/ Karen må dø. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så det er her dere gjemmer dere. Sunn O))) og øving til norskframføring i morgen foregår i min lille hule. Nathrakh og "øving" til mattetentamen i morgen. FAEN TA! Det er genialt til lekselesing da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Linx is not working Lars Funker for de som har fått den via msn av meg. Ikke så viktig. Bare en optisk illusjon Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.isnichwahr.de/redirect_ext11541-.html^^wow... sier ikke mer. Tøft Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Linx is not working Lars Funker for de som har fått den via msn av meg. Ikke så viktig. Bare en optisk illusjon Jeg fikk åpna den nå, men tør ikke å se i frykt for screamers nå midt på natta alene i mørket. Endret 9. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg fikk åpna den nå, men tør ikke å se i frykt for screamers nå midt på natta alene i mørket.Ingen screamer. Hvorfor tror alle det om meg? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så det er her dere gjemmer dere. Sunn O))) og øving til norskframføring i morgen foregår i min lille hule. Nathrakh og "øving" til mattetentamen i morgen. FAEN TA! Yay for mattetentamen! \o/ Karen må dø. HAHAHA! Hvem i helvete? LENA? Så det er her dere gjemmer dere. Sunn O))) og øving til norskframføring i morgen foregår i min lille hule. Nathrakh og "øving" til mattetentamen i morgen. FAEN TA! Det er genialt til lekselesing da. Det er genialt til alt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg fikk åpna den nå, men tør ikke å se i frykt for screamers nå midt på natta alene i mørket. Den er trygg. Jeg og trodde det var screamer. x) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er kun på onsdager jeg kjeder meg nok til å grave frem ting som dette: http://youtube.com/watch?v=Fogor9XpFgQ hahahahah, å haill på me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg