L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Se filmen hos Youtube Eg lo! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Alt du trenger å vite er.. at.. Hitler står bak EU og EU er med på å ødelegge den Norske økonomien og sørger for at distriktene blir nedlagt. Alt styres fra Berlin. Or so I've been told. You should totally run with it. OMG R U MAI HISTORY TEACHERS !!! ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det kan jeg tenke meg, Espen. Kanskje jeg skal være glad for at jeg bare får "morsomme" hosteanfall som sender meg i bakken, samt at jeg blør nok neseblod til å skulle fått blodmangel for lenge siden. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 OMG R U MAI HISTORY TEACHERS !!! ?YAIS!!11 CAM 2 ME AND LET ME TELL U LOTS OF FUN TALES BOUT DA DENMONCRASY AND HOW IT ALL BEGUN. U C, IT STARTS WENN THE KING WANT 2 GET LESS POWER AND HE SAYS 2 TEH PPL, HAIR, HAS SOME POWER! I MUST REST MY ETHERNAL BRAINE. Enden på visa er at alle blir drept av svartedauen og skurken er egentlig han snille i starten av historia. There, ought to wrap things up nice. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 han måtte pumpe ut slim av lungene 2-3 ganger i døgnet for og klare og få i seg nok luft, så du har flaks du er gammel for og si det slik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja, så dæven. I morra blir jeg korthåra :O Jeg må so totally ta før og etter-bilde :O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Etter det: nedtrapping med å lese tre kapitler til religionsprøven i morgen. ONELY JESUS CAN HELP U KNOW!! Red.: Dicks everywhere! Aiaiai. Jeg er redd dette betyr at jeg må prioritere - dessverre er det kompromiss som er min sterke side. "Ikke gjør noen av delene," sier den trøtte hjernen min. Den er teit. Her må det risikoanalyse til - enda noe å utsette arbeidet med. Innleveringen kan, i motsetning til prøven, utsettes en dag, men SK-læreren er, i motsetning til religionslæreren, en stor sånn en som det er masse av et eller annet sted ifølge Daniel. Summa summarum: how do I shot myself?! Endret 9. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 [...] skurken er egentlig han snille i starten av historia. There, ought to wrap things up nice. Du er totally Dan Brown! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nå må jeg gå opp for å bråke. Minstesøss er mørkredd og jeg må bråke på kjøkkenet for at hu ikke skal føle seg alene o_O Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 o wtf, jeg har jo også religionsprøve i morgen! D: cya guise, jeg have to readings sum stuffs. ))); Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du er totally Dan Brown!Du skulle tro det, men jeg er egentlig... JACK FROST Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Je klarer ikke slutte å Stumble... Finner FOR mye bra i dag! Patient: "Huh? What? Where am I?" Nurse: "You're in the hospital. You've been in a coma." Patient: "How long was I in a coma?" Nurse: "Ten years" Patient: "Wow... Who's President?" Nurse: "Bush" Patient: <pause> Patient: "How's the economy?" Nurse: "Lotta layoffs" Patient: <longer pause> Patient: "Who else is in the White House?" Nurse: "Cheney and Powell" Patient: <even longer pause> Patient: "Are we by any chance bombing Iraq?" Nurse: "Yep" Patient: "HOW long was I..." Nurse: "Ten years" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 JACK FROST Moar liek POP LARKIN! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 POP LARKIN!Umh. Inspector Morse is sceptical. At best. You can be Lewis. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) You can be Lewis. No, I cannot. Why, you ask? Because I am a woman. And a cat. Also, I am villain? Endret 9. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Livet med Larkins var genialt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Når samtalen i kafeen får meg til å tenke på mamma, da er det på tide å legge seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Livet med Larkins var genialt. Ikke minst fordi vi ble introdusert for en lekker ung dame der. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 No, I cannot. Why, you ask? Because I am a woman. And a cat. Also, I am villain?You crazy college kook! I like you. Sleepytime, TTYL! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Når samtalen i kafeen får meg til å tenke på mamma, da er det på tide å legge seg. Bare bra..da betyr det at oppdragelsen kan slå inn her også Zeta ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg