Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå er mitt inntog inn i europa på Medieval II startet.

Har akkurat fått iland styrker på italia, og har utsletta Silicia.

Nå er paven sin tur til å dø.. :devil:

Skaff deg tillegspakka, var Norge, tok nesten over hele England. Men mot slutten kom det vist et par styrker bak meg mens jeg hadde alle oppe. Så jeg ga opp

Skal det, skal kjøpe spillet når jeg får penger. =)

Nå for tiden.. ehm.. låner.. jeg spillet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er mitt inntog inn i europa på Medieval II startet.

Har akkurat fått iland styrker på italia, og har utsletta Silicia.

Nå er paven sin tur til å dø.. :devil:

Skaff deg tillegspakka, var Norge, tok nesten over hele England. Men mot slutten kom det vist et par styrker bak meg mens jeg hadde alle oppe. Så jeg ga opp

Skal det, skal kjøpe spillet når jeg får penger. =)

Nå for tiden.. ehm.. låner.. jeg spillet..

Du får sikkert låne...... tillegspakka av en venn òg

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Noen som erfaringsmessig vet hva det vil koste å få seg kløft i haken ved hjelp av plastisk kirurgi, eventuellt om det i det hele tatt er mulig? Jeg kan ikke se at en slik operasjon ville være irreversibel heller, sett at det gjøres ved bruk av implantat. I så fall kunne en spandert på seg kløft i en 5-års periode f.eks for så å gå tilbake til utgangspunktet ved å fjerne implantatet? Er jeg på sporet av noe genialt?

Kirk_Douglas2.jpg

Lenke til kommentar

Har ingen anelse... Men jeg ser på siden at du kan få dem til å ringe deg opp eller sende deg epost med informasjon.

Har egentlig ikke peil på plastisk kirurgi :p

Bare flink til å søke hehe.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Faenfaenfaenfaenfaen. Kroppen min er imot meg.

Til vanlig: "Å, klokka er tolv; på tide å legge seg."

*Nehei! Ikke sove nå! Sover senere! Sove klokka fire!*

I dag: "Å, klokka er elleve, på tide å få gjort unna denne innleveringsoppgaven om DEMOKRATIETS VILKÅR I EU - RELATERT TIL DISKUSJONEN OM NORGES FORHOLD TIL EUROPA <-- HINT HINT."

*Nehei! Sove nå!*

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Faenfaenfaenfaenfaen. Kroppen min er imot meg.

Til vanlig: "Å, klokka er tolv; på tide å legge seg."

*Nehei! Ikke sove nå! Sover senere! Sove klokka fire!*

I dag: "Å, klokka er elleve, på tide å få gjort unna denne innleveringsoppgaven om DEMOKRATIETS VILKÅR I EU - RELATERT TIL DISKUSJONEN OM NORGES FORHOLD TIL EUROPA <-- HINT HINT. Etter det: nedtrapping med å lese tre kapitler til religionsprøven i morgen."

*Nehei! Sove nå!*

ONELY JESUS CAN HELP U KNOW!!

Red.: Dicks everywhere!

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Alt du trenger å vite er.. at.. Hitler står bak EU og EU er med på å ødelegge den Norske økonomien og sørger for at distriktene blir nedlagt. Alt styres fra Berlin.

Or so I've been told.

You should totally run with it. :D

Lenke til kommentar
oldboy, det samme sa jeg til mamma da hu sa jeg hadde fått det og jeg googla hva det var.

Men hu sa at det bare er skadelig for små barn og bebiser, mens for voksne er det mer som en forkjølelse.

Nevøen min fikk det, og lå på sykehus i godt over en måned... utrolig rart og se en 3 måneder gammel bebi, med slange inn i nesa, og hjerte og oksygenmåler på... :(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...