Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aces :D

*veive til* Hvordan går det på skolen? Fortsatt stress?

 

NgZ, nei, russeren er 18 og litaueren er 20.

Ikke har jeg de på MSN heller. Vel, har de vel, men de er ikke pålogga. De bruker mesteparten av tida si på skolen.

 

Litaueren pleide jeg å ringe i fylla før, russeren støtter meg på fylla her hjemme.

Lenke til kommentar
Har den ikke gjort det allerede, Nie? Hehe.

Jo, når du sier det så. :hmm:

 

Du er med i føtter-er-ekle-klubben?

Jeg er hedersmedlem. De er avskyelig. AVSKYELIGE.

 

Føtter er til for to ting: Gå med og kose med :yes:

Kose med? *grøsse*

Aaaaah. Frysninger med tanken. Ææææsj.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Engelsktentamen på fredag. Temaet er farger, og jeg skal skrive en tekst om det. Forslag?

Rasisme, fargerike sokker, homofile med spesi klesstil, regnbuen, UV-lys, farger på diverse ting (f.eks. blod), "blått" blod, musikk og farger (PINK Floyd, Deep PURPLE, etc.), symbolikk og farger (rød(/rosa) = kjærlighet eller hat (morsom kombinasjon, det der), etc.

Lenke til kommentar
Engelsktentamen på fredag. Temaet er farger, og jeg skal skrive en tekst om det. Forslag?

Rasisme, fargerike sokker, homofile med spesi klesstil, regnbuen, UV-lys, farger på diverse ting (f.eks. blod), "blått" blod, musikk og farger (PINK Floyd, Deep PURPLE, etc.), symbolikk og farger (rød(/rosa) = kjærlighet eller hat (morsom kombinasjon, det der), etc.

 

:love: Noen ganger elsker jeg bare dette forumet og folkene som hjelper.

Lenke til kommentar
Og er ikke alltid skiftenøkkelen er stor nok til at det er det samme hvor du knaller den, eller at du har en skiftenøkkel til rådighet og da må du bruke noe annet som ikke er som en skiftenøkkel og da er det hendig å vite hvor man skal slå for best resultat.

 

Enkelte har muskler vet du. Selv med en pitte,pitte pitteliten sak. Ikke at jeg trenger noen skiftnøkkel for å utøve vold. Den brukes kun til mekking.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...