Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var himmelsk, akkurat som du ;D

*erte NgZ*

Hun er det, men det vet ikke du noe om. :p

*erte tilbake.*

Hadde jeg prøvd meg på dama di, hadde jeg nok blitt sjalu eller noe og utfordra deg til duell over henne, dog jeg tror ikke det hadde vært noe særlig vits når jeg tenker meg om :p

Heldigvis er jeg bare ute etter vennskap og da trenger jeg vel ikke vite noe hvor vidt hun var himmelsk eller ei.

*holde seg til russerene og litauerene sine og prøve å få de til å innse at skole er ikke alt, det er fullt mulig å ha et forhold inni der også*

Lenke til kommentar
110% enig med deg. Tær og føtter skal ikke vises. Ble fysisk dårlig av tærne til Uma Thurman i Kill Bill :sick:

Nettopp! Endelig en som har skjønt det :) . Bortsett fra mine, de er normale :wee:

Haha, enig med deg der og, det er bare mine som er normale. Og noen få jenter har også "godkjente" føtter :love:

Prata med Aids om det i sta, og hun synes jeg var rar..

Lenke til kommentar
Skulle ikke du legge deg frøken strøken?

Nja jeg vuderte det.

hmmmm vil folk bli kvitt meg alt

På ingen måte, bare skummet igjennom noen sider og så at du nevnte det.

Bli så lenge du vil du :)

(Ikke at jeg har noe jeg skulle ha sagt.)

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Hadde jeg prøvd meg på dama di, hadde jeg nok blitt sjalu eller noe og utfordra deg til duell over henne, dog jeg tror ikke det hadde vært noe særlig vits når jeg tenker meg om :p

Heldigvis er jeg bare ute etter vennskap og da trenger jeg vel ikke vite noe hvor vidt hun var himmelsk eller ei.

*holde seg til russerene og litauerene sine og prøve å få de til å innse at skole er ikke alt, det er fullt mulig å ha et forhold inni der også*

Haha, jeg tror jeg foretrekker å la henne velge selv fremfor at jeg skal duellere over henne, slev om middelalderske skikker er artige. :wee:

Er det femtenåringene på msn du snakker om nå?

Lenke til kommentar

Nja jeg vuderte det.

Hehe, bra, men jeg skal seriøst gå å legge meg straks, må bare finne ut om personen som trang stekefri kake ville ha oppskrift

Lenke til kommentar

Nja jeg vuderte det.

Hehe, bra, men jeg skal seriøst gå å legge meg straks, må bare finne ut om personen som trang stekefri kake ville ha oppskrift

Du, den lurte jeg litt på også. Oreos er nemlig himmelsk! :love:

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for at det bare var meg og minstesøss som klarte oreokaken, skulle jeg laget den i stedet for Kibs' kake.

Dog, jeg var meget fornøyd med Kibs' kake også :love:

De kan vel knapt sammenlignes, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...