Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Åjaaa. Skal du ikke true meg med kniv på bilde fordi jeg er dum? Trenger da vitterlig ikke kniv for å true deg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Huh? Tror jeg forsto deg feil i starten. Ånå. Det første svaret ditt, før du redigerte posten, passet i sammenhengen. Å, du så den? Bare ikke gjør det her så skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Trenger da vitterlig ikke kniv for å true deg. Ånå. Å, du så den? Bare ikke gjør det her så skal jeg være fornøyd. I see everything. *lage mystisk stemning* Slapp av. Det er ingen fare for det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Lurer på om jeg skal bake kake. Etter Kibs' oppskrift ^^ Siden jeg ikke har en fungerende scooter og ikke får skyss på butikken. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Personangrep, rapportert.Hadde hun ikke kalt meg dust, hadde i ikke blitt sammen. ^^ Husk at ang. egentreninga er jeg fortsatt bare 3 timer tog unna og har ikke noe problemer med å dra nordover flere ganger i uka Bare tuller med deg, NgZ or do I? *bestille et par deler jeg mangler til tazeren min, og kotrollere lageret av pepperspray* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Å, du så den? Bare ikke gjør det her så skal jeg være fornøyd. I see everything. *lage mystisk stemning* Slapp av. Det er ingen fare for det. Phew. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Lurer på om jeg skal bake kake.Etter Kibs' oppskrift ^^ Siden jeg ikke har en fungerende scooter og ikke får skyss på butikken. Bra du likte den. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Lurer på om jeg skal bake kake.Etter Kibs' oppskrift ^^ Siden jeg ikke har en fungerende scooter og ikke får skyss på butikken. Bra du likte den. Kake? Gief oppskriiifttt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Den var himmelsk, akkurat som du ;D *erte NgZ* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hadde hun ikke kalt meg dust, hadde i ikke blitt sammen. ^^ Som om jeg hadde tatt bryet med å rapportere det . Ååh, dumme tåreklame på Discovery Channel. Tær skal ikke vises på nært hold, med eller uten ansikt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kake?Gief oppskriiifttt. PM er sendt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg trenger kake som ikke må stekes, for jeg har ikke stekeovn. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kake?Gief oppskriiifttt. PM er sendt. Du er en engel! Tusen takk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Bytex: Da passer ikke min kake. Men jeg tror røra er god, da. =/ Endret 9. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Ååh, dumme tåreklame på Discovery Channel. Tær skal ikke vises på nært hold, med eller uten ansikt. 110% enig med deg. Tær og føtter skal ikke vises. Ble fysisk dårlig av tærne til Uma Thurman i Kill Bill Endret 9. april 2008 av clvn Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Men jeg stikker avgårde jeg folkens Dere får kose dere resten av kvelden. Får bli litt sosial God Natt! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg trenger kake som ikke må stekes, for jeg har ikke stekeovn. vist du liker oreo kjeks så har jeg en oppskrift Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Den var himmelsk, akkurat som du ;D *erte NgZ* Hun er det, men det vet ikke du noe om. *erte tilbake.* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg trenger kake som ikke må stekes, for jeg har ikke stekeovn.Snickerskake? Morkake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg