Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hinter da ikke til noen ting. Dust. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 1. Du får tvilsomt glede av det (bortsett fra og plage liv skitten ut av meg.) Skal noen plage deg? Oo Tror det ja, eller i hvertfall senere. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 NgZ? Det vurderes fortløpende om han har rett til å si slikt eller ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skarstad: Hvilken farge har du da? Jeg ligner ikke på dem, da, dumma. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) NgZ? Det vurderes fortløpende om han har rett til å si slikt eller ikke. En gang til vær så snill? Endret 9. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror det ja, eller i hvertfall senere. Det får du i så fall bare ignorere. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror det ja, eller i hvertfall senere. Det får du i så fall bare ignorere. /Ignore Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skarstad: Hvilken farge har du da? Jeg ligner ikke på dem, da, dumma. Ååånei. Men du sa "slik som..", eller gjorde du ikke? En gang til vær så snill? Forsto du det ikke? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dust. Personangrep, rapportert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Husk at ang. egentreninga er jeg fortsatt bare 3 timer tog unna og har ikke noe problemer med å dra nordover flere ganger i uka Bare tuller med deg, NgZ or do I? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 En gang til vær så snill? Forsto du det ikke? Nei. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Wiih =D Jeg storkoser meg med en webhotelleverandør som fikk det for seg å bytte os på serverene sine, rett før min deadline til ett større prosjekt =D Greit nok, om bare domene forwardingen hadde funket >< Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kan den som gjemte nesesprayen min med saltvannsoppløsning vennligst rekke opp venstre nesebor? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Ååånei. Men du sa "slik som..", eller gjorde du ikke? Som i at jeg har deres evneovertakelsesevner (tøft ord), må du da skjønne. Endret 9. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Personangrep, rapportert. Faen da. Sist gang mod'ene blandet seg opp i "dust"ene mine måtte jeg legge NgZ til på msn, og se hvordan det gikk. Nei. Joda. Det første svaret ditt passet, så. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ååånei. Men du sa "slik som..", eller gjorde du ikke? Som i at jeg har deres evneovertakelsesevner, må du da skjønne. Men hun har rett i at du kan ligne på en da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Som i at jeg har deres evneovertakelsesevner (tøft ord), må du da skjønne. Åjaaa. Skal du ikke true meg med kniv på bilde fordi jeg er dum? Men hun har rett i at du kan ligne på en da. Har du sett Skarstad? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Nei. Joda. Det første svaret ditt passet, så. Huh? Tror jeg forsto deg feil i starten. Men hun har rett i at du kan ligne på en da. Har du sett Skarstad? Tenker mer på ordbruken. Og de skumle bildene Endret 9. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Huh? Tror jeg forsto deg feil i starten. Ånå. Det første svaret ditt, før du redigerte posten, passet i sammenhengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg