L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bra det ikke bare er meg som får noen sånne syke anfall^^ Dere er ikke alene. Jeg er alt for lett å utfordre til å gjøre ting Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Mann og mann. Hvis Bundy er mann, da er jeg en dame Oo... Sant nok, du har et poeng.. Nei, jeg kommer ikke til annen konklusjon enn at det må være Espen pai, selv om bundy ville vært den perfekte maskemannen om det ikke var for høyden.. =/ jeg og Bundy er like syke mentalt... jeg bare viser det ikke så godt Ja, kanskje.. jeg er ikke så sikker på det jeg Aalton : Mann og mann. Hvis Bundy er mann, da er jeg en dame Oo... Du er ikke en dame, men en gudinne Kunne ikke sagt det bedre selv, gudinnen... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Neinei, hu er kattedama! Ö Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bra det ikke bare er meg som får noen sånne syke anfall^^ man får ikke mer morro enn den man lager selv.. og tror ikke Ida kjedet seg når hun var sammen med meg for og si det slik Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har drukket Consilium elns kødd og en sånn greie som kvitter seg med slim, hjelper ikke >< kan sikkert sitte å drikke varm kakao hele dagen 0o Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ey, be nice. Neivel. Da blir det belønning på Aalton og L4r5. Og bare dem! *snurt* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Cosylan (eller hvordan det nå skrives) gjør underverker for hals og sjel når man er syk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bra det ikke bare er meg som får noen sånne syke anfall^^ man får ikke mer morro enn den man lager selv.. og tror ikke Ida kjedet seg når hun var sammen med meg for og si det slik Riktig. Er ikke så moro dagen etter og folk kommer med: "faen gikk det av deg igår a?" Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tar røykepause jeg nå ^_^ mihihi Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ey, be nice. Neivel. Da blir det belønning på Aalton og L4r5. Og bare dem! *snurt* Tell me, what do i get? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ey, be nice. Neivel. Da blir det belønning på Aalton og L4r5. Og bare dem! *snurt* jeg har ikke gjort noe galt da pusen Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kitty, du må si deg enig da :< så deg på Katte Kvinne-showet! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ey, be nice. Neivel. Da blir det belønning på Aalton og L4r5. Og bare dem! *snurt* Tenke å ligge hardt inatt eller? ;| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Neivel. Da blir det belønning på Aalton og L4r5. Og bare dem! *snurt* Hva får jeg? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kitty, du må si deg enig da :< så deg på Katte Kvinne-showet! oh long john oh long johnson oh don piano why ay eye ya Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Aalton : Tja, det er jeg ikke helt sikker på Neida, Espen. Du har ikke det. Den video'n er såå søt xD. Oooh long johnson! Endret 10. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Riktig. Er ikke så moro dagen etter og folk kommer med: "faen gikk det av deg igår a?" egentlig tror jeg faktisk jeg er verst edru jeg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) man får ikke mer morro enn den man lager selv.. og tror ikke Ida kjedet seg når hun var sammen med meg for og si det slik Good times. Kom tilbake! Riktig. Er ikke så moro dagen etter og folk kommer med: "faen gikk det av deg igår a?" egentlig tror jeg faktisk jeg er verst edru jeg Det er faen meg sant. :!: Åh. Den nye singelen til Seal er så koselig. Endret 10. januar 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Tja, det er jeg ikke helt sikker på Jeg er sikker på at vi kan finne noe sammen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Riktig. Er ikke så moro dagen etter og folk kommer med: "faen gikk det av deg igår a?" egentlig tror jeg faktisk jeg er verst edru jeg Den er du heldig med^^ Heller gal enn kjedlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg