Arinomi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Seriøst, 30 sider siden i går kveld? Dæven... Jaja. Flott at surrogat-SO kom opp endelig Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jadda, enda en kjedelig dag på skolen Sitter på skolen nå jeg.. Vi har kommunikasjon Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jadda, enda en kjedelig dag på skolen Og hva slags fag er det du har på skolen som er så kjedelige da? SKole, spesielt undomskolen var jo rene himmelen i forhold til f. eks videregående. For ikke å snakke om studier. ^^ Nå har jeg design og arkitektur, og oppgaven er kalligrafi skrift. Det er ikke spesielt moro Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Seriøst, 30 sider siden i går kveld? Dæven... Jaja. Flott at surrogat-SO kom opp endelig Hihi, ja, ble litt imponert jeg og Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) I spår min egen undergang nå som denne tråden er opprettet. Jeg er svak, greier ikke å rive meg løs. *Gjesp* Vel, jeg blir vel nødt til å være sterk i år! *Verdamntendes tastatur!* Edit: Takk til TSP, The great twice closed lame thread, only to be a moron. Du er sterk Snorre, du klarer å slutte som moderator to ganger! Ingen andre i denne tråden kunne noensinne vært så sterke. Den tittelen ble feil, vi må endre til: "Owner of the great twice closed lame thread only to be a moron". REDIGERT: Titlene må ikke inneholde komma. Endret 8. januar 2008 av TSP Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rakk ikke bussen gitt, så blei en dag hjemme Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aaaah. Nei, prøv å les psykologisk fagskrift på engelsk du. Det skal jeg love deg er hardt arbeid. Nå er riktig nok flere deler av pykologien svært spennende. Men enkelte deler av psykologiboken min inneholder så hardt pensum at det føles som å kjøre inn i en betongmur i 200 km/h bare å prøve å lese det. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei det er jeg glad jeg slipper. Men er ikke akkuratt mega fun og sitte og skrive inn dikt med penskrift Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rakk ikke bussen gitt, så blei en dag hjemme Heldige.. Skulle egentlig bli hjemme jeg og.. Ikke helt bra. Men skal ha med noen venner hjem etter skolen i dag, så måtte nesten reise Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg ble hjemme, selv om jeg kanskje bude ha dratt på lesesalen. Nåvel. Er vel småsjuk selv, så får gå. Kan vel lese litt hjemme gidt. Og noen som har tips til hva man kan spise når man er småsjuk, men sulten? Har allerede spist frokostblanding og youghurt, men fortsatt sulten... *Bli gal*. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, tenk å si noe på dette forumet som ikke var helt likt som det alle andre sa, scary. Ja. Off og off. Tenk å være litt original. Fysj, frelse er kjedelige greier. Sammenligne islam og kristendom, yeeeey. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heldige.. Skulle egentlig bli hjemme jeg og.. Ikke helt bra.Men skal ha med noen venner hjem etter skolen i dag, så måtte nesten reise heyheyhey, ny jente? asl??? haha detta har jeg savna Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rakk ikke bussen gitt, så blei en dag hjemme Heldige.. Skulle egentlig bli hjemme jeg og.. Ikke helt bra. Men skal ha med noen venner hjem etter skolen i dag, så måtte nesten reise Bor utafor drammen og går på skole i oslo, så gadd ikke komme seinere til skolen og være der i en time da det tar tilsammen 2,5 timer å reise Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) The great twice retired moderator only to be a user, hvordan kunne du bytte avatar! Din forrige var ikke bare en juleavatar, men en vinteravatar, en koselig avatar og du har byttet den ut med en skrikerunge og hans tiger som skjærer grimaser hvor det er et oransje skjær over bildet som virker unaturlig. Ja.. Skrikerungen og tigern var på forrige og, men de føles som om de er noen helt andre. Avataren passer ikke til din person. Endret 8. januar 2008 av TSP Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) heyheyhey, ny jente? asl??? haha detta har jeg savna Haha, dette har jeg venta på. Å se en masse "forumgeeks" tigge etter asl fra random kvinnelige brukere. ^^ Ikke siktet til deg Pepsico, da du tydelig mente det humorsitisk. Men bare vent, snart gjør noen det for alvor. Edit: @ TSP: Hva, jeg synes den er morsom jeg? Var litt lei av vinter-togt-avataren min etter konkurransen. Så byttet til en jeg ikke har brukt før. Har dog flere T&T-avatarar liggende på lager. Endret 8. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fysj, frelse er kjedelige greier. Sammenligne islam og kristendom, yeeeey. Ikke noe problem det, oppspinn alt sammen. Annen likhet, som forsåvidt er likhet med de andre religionene, er at det er viktig at å få de ikketroende til å åpne øynene. Ja, riktig. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 2,5 timer å reise, var litt mye det.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke noe problem det, oppspinn alt sammen. Annen likhet, som forsåvidt er likhet med de andre religionene, er at det er viktig at å få de ikketroende til å åpne øynene. Ja, riktig. Tipper læreren blir glad da. Vi har i alle fall fått en oversikt over hvem som hittil har gjort hva på gruppearbeidet. Jeg siterer: "Karoline har gjort alt. Alexander har vært frekk. Ragnar har vært på diverse tvilsomme nettsider." Når sant skal sies er jeg derimot ikke sikker på at det er positivt at det er jeg som har gjort "alt", i og med at "alt" er 3 linjer om hva vi tror frelse er og et lite avsnitt om at Alexander leker filosof og funderer på om frelse gjelder først etter livet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes mange likheter mellom kristendom og islam ja. Troende fra disse religionene: tror at det finnes en Gud, skaper av universet og alt innen det. at man kommer til himmelen når man dør. tror på en messias, forkynner og frelser. fordømmer personer på bakgrunn av tekster skrevet for flere hundre år siden. mener at nettopp deres religion har innført moralen i samfunnet. har undertrykt kvinner i lange tider. indoktrinerer barna sine. Finner massevis av flere likheter. Nå har jeg riktignok påpekt de dårlige sidene ved disse to religionene. Finnes selvsagt positive sider ved dem også. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men Snorre. Avataren er ikke helt deg. Du må rolige avatarer, men på den annen side, om du er fornøyd er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg