Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har en kniv. En tollekniv. Den henger under trappa, og det kommer den antagelig til å gjøre i lang tid. Vet dere hvorfor? Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kniver, dolker, sverd, kårder, sabler ... Alt slik er elsk :love:

chokke, nei.

Kun to offisers-sabler fra fordums tid, en spansk tyrefekter-kårde og muligens en tysk offisers-sabel knabba fra en tysk offiser under andre verdenskrig.

Er bare usikker på hvor hen den er.

Lenke til kommentar
Også får man masse respekt av og skryte av de her inne ;)

Sikkert.

Nei, de er skarpe, dust.

:tease:

Ha-ha-ha. :p

Jeg har en kniv. En tollekniv. Den henger under trappa, og det kommer den antagelig til å gjøre i lang tid. Vet dere hvorfor? Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er.

Det er jo de små som er kule, da. :wee:

Lenke til kommentar

enig med du...

bortsett du blir litt imponert når macgyver lager abombe med kniv og såpe

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Det at noe er interessant trenger ikke ha noe med hvor nyttig det er. Selv om det kan være praktisk å trekke ned i do etter seg er ikke det en innretning som jeg interesserer meg for, sett at den fungerer tilfredsstillende. Om en kniv fungerer til det kniven er tiltenkt, så er jeg fornøyd.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...