Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei men har ikke hatt tid til så mye annet enn å jobbe å sove i det siste... Men jeg lover å bruke mere tid på dere nå

Lover du? *snufs*

 

Jeg lover på tro og ære *tørke tårer*

nå må du holde det du lover også!

 

tenk om du skuffer alle oss her inne...

 

hva ville vi følt da? :(

Lenke til kommentar
jeg kan ikke engang sette sammen ord :p

grammatik går meg hus forbi også husker jeg ikke hva ei substantiv er

Tydelig.

Skal ikke skryte på meg noen sekser i norsk, men føler jeg klarer å uttrykke meg nogen lunde (go Firefox og ordbok) greit.

der var den selvtilliten borte...

Lenke til kommentar

Kibs? Skremt? Av lille meg? :O

Forstår ikke helt hvorfor, du har jo kniver og typen din har tazer, jeg har bare balltrær, hammer, skiftenøkkel (og jeg vet hvordan jeg skal bruke den på folk, samt hvor jeg skal treffe i hodet for best virkning) og noen kniver fra Fisker elns, etter at samekniven min forsvant.

 

Har noen sverd riktignok.

En sabel og en kårde ^^

Lenke til kommentar
Kibs? Skremt? Av lille meg? :O

Forstår ikke helt hvorfor, du har jo kniver og typen din har tazer, jeg har bare balltrær, hammer, skiftenøkkel (og jeg vet hvordan jeg skal bruke den på folk, samt hvor jeg skal treffe i hodet for best virkning) og noen kniver fra Fisker elns, etter at samekniven min forsvant.

 

Har noen sverd riktignok.

En sabel og en kårde ^^

du er SKUMMEL!!!

Lenke til kommentar
Kibs? Skremt? Av lille meg? :O

Forstår ikke helt hvorfor, du har jo kniver og typen din har tazer, jeg har bare balltrær, hammer, skiftenøkkel (og jeg vet hvordan jeg skal bruke den på folk, samt hvor jeg skal treffe i hodet for best virkning) og noen kniver fra Fisker elns, etter at samekniven min forsvant.

 

Har noen sverd riktignok.

En sabel og en kårde ^^

Alastor gav meg ikke den kniven han lovet, og de andre knivene vet jeg ikke hvor er. Folkens: JEG ØNSKER MEG KNIVER I BURSDAGSGAVE!!! Så vet dere det. :!:

Lenke til kommentar
der var den selvtilliten borte...

Nesjda. Du er så sterk så :) . En forstår hva du prøver å si, det som teller. Jeg har også sett at du skriver korrekt, noe som teller mye mer enn småplukk.

 

Kibs? Skremt? Av lille meg? :O

Forstår ikke helt hvorfor, du har jo kniver og typen din har tazer, jeg har bare balltrær, hammer, skiftenøkkel (og jeg vet hvordan jeg skal bruke den på folk, samt hvor jeg skal treffe i hodet for best virkning) og noen kniver fra Fisker elns, etter at samekniven min forsvant.

 

Har noen sverd riktignok.

En sabel og en kårde ^^

Men har du jungelhatt og jungelkniv (machete?)? Det har jeg :) . Og 9 andre kniver i variabel størrelse (mindre enn jungelkniven) hvorav en er Rambo-kniv :D .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...