Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg prøver ivartfall og forbedre meg da... Har blitt endel bedre Joda. Når jeg nevner det, så. forslag til det jeg skal gjøre: 1. kaste meg utfor 1 bro 2. kaste meg utfor bro med fallskjerm med hull i 3. bli her og kjede baken av meg? 4. Begynne med punktum, stor bokstav o.l. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann frøken strøken! Hvordan henger de? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann godt folk DU FÅR IKKE SPISE MEG, DIN HEKS! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ahahaha! Herlig http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag...icle1061802.ece *le seg halvt skakk* Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann godt folk HEI!!!! Lenge siden sist jeg har sett deg nå Hvor har du vært? Jeg har jobbet masse også har jeg vært i Roma Heisann godt folk DU FÅR IKKE SPISE MEG, DIN HEKS! NAM NAM her lukter det kristenmannsblod Heisann frøken strøken! Hvordan henger de? De henger ikke de strutter rett ut Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 forslag til det jeg skal gjøre: 1. kaste meg utfor 1 bro 2. kaste meg utfor bro med fallskjerm med hull i 3. bli her og kjede baken av meg? 4. Begynne med punktum, stor bokstav o.l. NEIEH! DU KAN IKKE TVINGE MEG! (shift) kansje fordi jeg motsier jenter at jeg aldri får meg dame? *sukk* jeg trenger et liv... Gikk hit Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har jobbet masse også har jeg vært i Roma Kan ikke se noen grunn til og glemme oss da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 NAM NAM her lukter det kristenmannsblod Er Skarstad kristen? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har jobbet masse også har jeg vært i Roma Kan ikke se noen grunn til og glemme oss da Nei men har ikke hatt tid til så mye annet enn å jobbe å sove i det siste... Men jeg lover å bruke mere tid på dere nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 kansje fordi jeg motsier jenter at jeg aldri får meg dame? *sukk* ... Det funket for NgZ. Hang in there! Men ikke motsi meg, da. Jeg har alltid rett. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Ahahaha! Herlig http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag...icle1061802.ece *le seg halvt skakk* haha! nei så ille kansje fordi jeg motsier jenter at jeg aldri får meg dame? *sukk* ... Det funket for NgZ. Hang in there! Men ikke motsi meg, da. Jeg har alltid rett. i will follow your command my queen! Endret 9. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Å gud! Noen stopp meg! Jeg klarer ikke slutte å surfe Clientcopia! Det er så mange bra der... After the third revision of the website: Client: I *still* don't like the colours, how about you give me a list of all of them, and I'll just pick a couple? Me: .... Co-worker(without skipping a beat): sure, here you go. #000000 Black #000001 Almost completely but not quite black #000002 Mostly and nearly completely black #000003 Bit of blue? no, still black #000004 Who are we kidding black .... #00000E blue out of the corner of your eye black #00000F turn up your contrast to see the blue black etc...etc... He was reprimanded officially, but even the bosses were laughing in the background.... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 NAM NAM her lukter det kristenmannsblod Er Skarstad kristen? Vet egentlig ikke men er lov å ta en rå sjangs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 nesten morsomt ---- hvem quoting? Fakta. HVEM quoting? Du kommer til å drepe NgZ hvis han ser det. Oo oj... kibs må jo ikke bli alene *begynne med stor forbokstav, punktum og god quoting* det er ikke nødvendig bare fortsett som før du glem gjerne tegnsetting generelt også Neida, jeg bare tuller litt på kvelden siden jeg er i dårlig humør etter at søss ditcha meg for fysikk og kjemi. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 kansje fordi jeg motsier jenter at jeg aldri får meg dame? *sukk* ... Det funket for NgZ. Hang in there! Men ikke motsi meg, da. Jeg har alltid rett. i will follow you my queen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 det er ikke nødvendig bare fortsett som før du glem gjerne tegnsetting generelt også Neida, jeg bare tuller litt på kvelden siden jeg er i dårlig humør etter at søss ditcha meg for fysikk og kjemi. Du skremte meg, Smurfen. Oo i will follow you my queen Hvor kommer disse menneskene fra, egentlig? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 det er ikke nødvendig bare fortsett som før du glem gjerne tegnsetting generelt også Neida, jeg bare tuller litt på kvelden siden jeg er i dårlig humør etter at søss ditcha meg for fysikk og kjemi. jeg kan ikke engang sette sammen ord grammatik går meg hus forbi også husker jeg ikke hva ei substantiv er Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei men har ikke hatt tid til så mye annet enn å jobbe å sove i det siste... Men jeg lover å bruke mere tid på dere nå Lover du? *snufs* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 i will follow you my queen Hvor kommer disse menneskene fra, egentlig? you dont wanna know Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg