Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Blod? nei? bilde? nei? Jeg snakket til Bytex. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 *Grøsse*. Ughhhh..kviseprat. *løpe som faen* Bli med hjem å se på kvisen min? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Blod? nei? bilde? nei? Jeg snakket til Bytex. Ah, okei ........... *Grøsse*. Ughhhh..kviseprat. *løpe som faen* Bli med hjem å se på kvisen min? Biril has en kvise? :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sidious, jepp. Vista Ultimate, woohoo. Most useless crap, ever! Så nå prøver jeg å installere Sims 1 i stedet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tjau...tror jeg har det. *skjekke* jo. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Datasmurf: Sjekka denne sida http://thesims2.ea.com/help/detail.php?help_id=281 ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei, men ifg. den burde jeg klare å fyre det opp på denne laptopen Det kommer til 22%, så henger det seg og det popper opp feilmelding om at control1.dat elns ikke kan kopieres over Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Da har det lite med PC å gjøre, men at det er ripe i CD-en akkurat der control1.dat ligger. Game over mao. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Datasmurf: Snodig. Jeg lånte "The Sims 2" til en venninne for noen måneder siden, men hun klarte heller ikke å installere det på laptopen sin. Hun kjörer også Vista. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei folks Hay^^. Hmm...nå er jeg trøtt igjen. Måååå legge meg litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bytex, ja det var det jeg trodde også, så jeg sjekka disken, men den ser clean ut. I motsetning til Sims 1 som var oppskrapete og som jeg ikke hadde noe trua på gikk gjennom. Vel, anyways, jeg skal opp til søss for å se film. Få tida til å gå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kanskje Vista har en smart sperre, som for å spare folk for grusomhet nekter dem å spille Sims 2? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Men jeg vil torturere mennesker og slippe unna med det : < Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gå og se en film, du. Det går over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Men da var det poffeloff. Jeg skal opp å fortsette LoTR-maratonen jeg og søss starta i fjor en gang, men som ble avbrutt halvveis ut i første film fordi jeg sovna og sov 16 timer ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://listverse.com/bizarre/top-10-bizarr...fied-organisms/ ^^Jeg vil ha glofish Eller den flyvegreia.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Men jeg vil torturere mennesker og slippe unna med det : < been there done that Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg må si at jeg finner Clientcopia like underholdene som bash Headteacher: I thought you said it was all in html?Me: It is. Teacher: No it isnt, the file you gave me says htm. Theres no l. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg må si at jeg finner Clientcopia like underholdene som bashHeadteacher: I thought you said it was all in html?Me: It is. Teacher: No it isnt, the file you gave me says htm. Theres no l. nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg