b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Mange ekstrapakker er det sims egentlig har? oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det hadde virkelig vært noe Oi, se der, minstesøss tok tlf og sa hu gikk opp på rommet sitt for å finne Sims om jeg kom opp og vekte mamma for henne Like risky begge greiene Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Tja, jeg ville fortrukket at det høyre hadde samme farge som det venstre. Altså grønt. Nie: Ja, jeg leser Endret 9. april 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Altfor mange hvertfall. Det er sånn "skal vi se hvor mye penger vi lurer ut av folk hvis vi lager en pakke med kattunger i". Edit: the sims 1 har 7. Sims 2 har 15 (!) Endret 9. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 b-real: Der tok du orda ut av munnen på meg. Skulle akkurat til å spörre det samme! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Altfor mange hvertfall. Det er sånn "skal vi se hvor mye penger vi lurer ut av folk hvis vi lager en pakke med kattunger i"Haha, er det ikke EA som står bak? Å ta betalt fot utvidelsespakker og bugfixer kamuflert som nyt betal-innhold er jo forretningsideen deres. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, er det ikke EA som står bak? Å ta betalt fot utvidelsespakker og bugfixer kamuflert som nyt betal-innhold er jo forretningsideen deres. Jo, dessverre EA. Skal relativt mye til for at jeg skal mislike et utgiverfirma (eller hva søren det heter), men EA kan det med å sette lave terskler for kvalitet. SimCity Samfunn, anyone? Det er seriøst drit på boks! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tja, jeg ville fortrukket at det høyre hadde samme farge som det venstre. Altså grønt.Nie: Ja, jeg leser Flink mann. *klappe på hodet og gi kakao til* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tja, jeg ville fortrukket at det høyre hadde samme farge som det venstre. Altså grønt. Nja... På en måte enig på den andre ikke. Det hadde vært helt sykt om de var sånn da. Men grønne intense øyne er sykt sexy da. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Se filmen hos Youtube bare jeg som finner denne videoen jævli morsom? Ler meg skakk, beste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Grønne øyne = *Drikke kakao* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Thadon: Fengende sang hvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dæven. Minstesøss var snill mot meg for en gangs skyld. Til tross for at jeg har brukt dagen på å kile henne under beina, drepe henne sakte med prikkedøden og spille klassisk musikk for henne i en halv time. Jeg fikk Sims 1 med alle utvidelsene, samt Sims 2 med 5-6 pakker eller noe. En full CD-mappe i alle fall, med registreringsnøkler og koder og hele pakka. Jeg skulle bare ha Sims 1 for å pine simmer ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Stakkars stakkars traumatiserte barna... Skikkelig SYND er det på dem. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Stakkars stakkars traumatiserte barna...Skikkelig SYND er det på dem. Åja, blir så syk inni meg når jeg høre slikt. At det går an . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Stakkars stakkars traumatiserte barna...Skikkelig SYND er det på dem. Ja stakkars jævler. De må ha det grusomt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Stakkars stakkars traumatiserte barna...Skikkelig SYND er det på dem. Hvorfor skjer det aldri meg? Jeg har hatt i alle fall 4 forskjellige heite lærere det gjerne kunne skjedd med ... Dog, tror ene kompisen min lå med engelsklæreren siste året på VGS for egentlig strøyk han i faget, men etter en 15 minutters samtale med henne, hadde han plutselig 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Ja spesielt ille var det å lese om den onde 22-år gamle lærerinna som så grovt misbrukte sin 18 år gamle mannlige elev. Endret 9. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 *ligge og danse for seg selv* Jeg er bare bak mål avskyelig munter i dag. *nynne på Shout* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Faen, jeg fikk ikke installert Sims 2 Det hang seg på CD 2. Prøvde på ny, men gikk ikke. Feil med control.dat eller noe. Ja ja, sikkert like greit. ^^ edit: Ooh, Sims 2 Erotic Dreams, hva er det for noe? Endret 9. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg