NgZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva er vel mer morsomt enn en død baby? En død baby med downs. Ahaha, gud, jeg lo faktisk. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fyll hele huset med komfyrer, så lar du de lage mat til hele huset brenner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 I will love you until death do us part And even after Cos dead chicks don't say no Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Badebasseng + 8 simmer - stige = fun Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nie: Jeg fant en skål med godis, så jeg overlever. Nå gjelder det bare å komme seg vekk fra pcen mens man enda er i lesehumør. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 I will love you until death do us partAnd even after Cos dead chicks don't say no I lol'd Hva skjer, folkens? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nie: Jeg fant en skål med godis, så jeg overlever.Nå gjelder det bare å komme seg vekk fra pcen mens man enda er i lesehumør. Jeg kommer til å få så py for å jage deg fra forumkafeen. Men se til svarte å kom deg avgårde, mann! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ^^Mere godis. Pøh. Jeg lo meg halvt ihjel :!: Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg kom til å lure på en ting nå... Er det Tattoo-Harald som er på 1881-reklamen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Pøh. [yotube]ClCotNqb8VU[/yotube] Jeg lo meg halvt ihjel :!: Var ikke så veldig godis akkurat. http://pown.alluc.org/?uid=850 ^^Mer moro Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja dere trenger ikke vente til den videoen spiller ferdig før dere poster. Den går i evig loop. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg føler en sterk trang til å installere Sims igjen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg føler en sterk trang til å installere Sims igjen Jeg forbyr deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg aner ikke hvor det er hen uansett Alt jeg vet er at minstesøss har Sims 1 og 2 med alle utvidelsespakkene. Men når jeg prøver å ringe droget som fortsatt ligger i etasjen over meg og sover middag, tar a ikke tlf, og jeg våger meg ikke inn på rommet hennes for å finne det. Det er suicidalt. Retten og sletten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Da vil du snart få en trang til å kjøpe alle de 2000 tilleggspakkene, og plutselig er du redusert til et vrak som bare spiller sims og aldri spiser eller går ut mere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja dere trenger ikke vente til den videoen spiller ferdig før dere poster. Den går i evig loop. Aaah. Det var derfor den var litt ensformig. Hadde sikkert blitt sittende ut kvelden nå . Da vil du snart få en trang til å kjøpe alle de 2000 tilleggspakkene, og plutselig er du redusert til et vrak som bare spiller sims og aldri spiser eller går ut mere. The Sims er faktisk underholdene, synd du faktisk føler du må kjøpe ekspansjonspakkene . Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tenkt til å installere simcity 4 jeg, igjrn. Må bare bygge byer med industri og hus, og nok strøm, så går det overraskende bra, vann er oppskrytt, det samme med politistasjoner, og fengsler, og sykehus o.s.v Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Høres ut som et stadie jeg allerede har vært på flere ganger Med Age of Empires en og to, Red Alert to, CS, UT, WoW og kabal ... For noen år siden satt jeg i 8-9 timer dagen med sol.exe. I strekk. Sløve arbeidsdager gikk unna med kabal på de utdaterte maskinene. Kompisen min surfa pr0n Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja dere trenger ikke vente til den videoen spiller ferdig før dere poster. Den går i evig loop.Aaah. Det var derfor den var litt ensformig. Hadde sikkert blitt sittende ut kvelden nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg