Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Storken vel! Har man ikke dører eller vinduer så har den fri tilgang. Så det er best du lukker vinduene om natta når du sover. Vet aldri når du våkner opp til en liten kurv med et rosa nurk i ellers. Såeeee... Åpne vinduer kan bety bebbis, UTEN 9 måneder med helvete? =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Såeeee... Åpne vinduer kan bety bebbis, UTEN 9 måneder med helvete? =D Så klart. Bare du ønsker hardt nok. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så klart. Bare du ønsker hardt nok. Jeg går og åpner vinduene med det samme, jeg. Jeg har surfet Navneguiden de siste ukene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg går og åpner vinduene med det samme, jeg. Jeg har surfet Navneguiden de siste ukene. Se Joshua igjen du... Og husk at ungen kan ende opp slik. Endret 9. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Se Joshua igjen du... Og husk at ungen kan ende opp slik. Eller ikke. Når jeg får en unge har jeg en følelse av at uansett hvor normal jeg er, så kommer den ungen til å få nok av freak-påvirkning, men ikke nok til å bli. Sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du? Normal? *lettere sjokkert* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du? Normal? *lettere sjokkert* Er du så lettlurt? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Yay! Snart ferdig på jobb. Nå skal jeg hjem og... eh... Tja, hva skal jeg egentlig? Håper jeg har noe mat i fryseren, har nemlig ikke sett snurten av de pengene jeg venter på. *kaldkvele banken* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg er jo det. oO (normal altså) Litt dårlig humor, men liksom. Det er ganske vanlig. Lulz. Jeg vil ha en unge. NÅ. GI MEG! =D Llandari; Du skal lese! Dropp spisinga, gå for lesinga! =D Endret 9. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Eg lo... Jeg er jo det. oOLitt dårlig humor, men liksom. Det er ganske vanlig. Lulz. Jeg vil ha en unge. NÅ. GI MEG! =D *Kaste døde bebiser på* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.theslackerz.com/comic/012.jpgEg lo... *Kaste døde bebiser på* *f9z* Den var morsom. ^^ Og jeg vil ikke ha DØDE bebiser. o_O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Og jeg vil ikke ha DØDE bebiser. o_ODu kan ta dem til en dyrekirkegård og få zombiebebiser i stedet? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Og jeg vil ikke ha DØDE bebiser. o_O Nei. De er ikke morsomme å kutte i. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du kan ta dem til en dyrekirkegård og få zombiebebiser i stedet? Jaok. Jeg tror jeg skal prøve å få babyer på den normale måten jeg.. oO De babyene du deler opp høres litt... Merkelige ut. x) Nei. De er ikke morsomme å kutte i. Du er litt syk, du. Vet du det? ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du er litt syk, du. Vet du det? ^^ Hæ? De fleste sier bare at jeg er rar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva er vel mer morsomt enn en død baby? En død baby med downs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg var bare destruktiv med simmene mine. Lot de tisse på seg til de døde..eller rett og slett lot dem gjennomgå onde eksperimenter og se hva AI'n gjorde. F.eks. er stifinner-AI'n helt sjuk. Jeg lagde gigantiske labyrinter av vegger, og putta en dass i midten. Lot simmen min spise masse til han måtte på do. Så slapp jeg han ut i labyrinten. Og han gikk gjennom labyrinten som om det skulle være ham selv som lagde den, rett inn til dassen. Gikk aldri feil og måtte snu. Eks.2: Mura inne en sim i et lite rom i huset sitt og venta til han var max sulten og max do-trengt. Hva ville han gjøre først? Spise eller tisse? Spise OG tisse samtidig? Så slapp ham ut, og han gikk først og spiste pizza, så rett på do etterpå. Snodig prioritering vil jeg si. Eks.3: Sjekke hvor fort de kommer seg gjennom et hus med bare dører. Stabla bare en drøss dører etter hverandre. Så vedda vi på hvor fort han ville komme seg gjennom alle dørene, og slapp han ut. De åpner visst dører som bare det, han gikk rett gjennom nesten. Endret 9. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hæ?De fleste sier bare at jeg er rar. Jaaa, du er vel egentlig det også, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bytex er litt syk også. Litt sånn. Syk-forsker-ish. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jaaa, du er vel egentlig det også, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg