Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Storken vel! :roll:

Har man ikke dører eller vinduer så har den fri tilgang. Så det er best du lukker vinduene om natta når du sover. Vet aldri når du våkner opp til en liten kurv med et rosa nurk i ellers.

Såeeee...

Åpne vinduer kan bety bebbis, UTEN 9 måneder med helvete? =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se Joshua igjen du... Og husk at ungen kan ende opp slik.

Eller ikke. Når jeg får en unge har jeg en følelse av at uansett hvor normal jeg er, så kommer den ungen til å få nok av freak-påvirkning, men ikke nok til å bli. Sånn. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg er jo det. oO (normal altså)

Litt dårlig humor, men liksom. Det er ganske vanlig. Lulz.

Jeg vil ha en unge. NÅ. GI MEG! =D

Llandari; Du skal lese! Dropp spisinga, gå for lesinga! =D

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Du kan ta dem til en dyrekirkegård og få zombiebebiser i stedet?

Jaok. Jeg tror jeg skal prøve å få babyer på den normale måten jeg.. oO

De babyene du deler opp høres litt... Merkelige ut. x)

Nei. De er ikke morsomme å kutte i.

Du er litt syk, du. Vet du det? ^^

Lenke til kommentar

Jeg var bare destruktiv med simmene mine. Lot de tisse på seg til de døde..eller rett og slett lot dem gjennomgå onde eksperimenter og se hva AI'n gjorde.

F.eks. er stifinner-AI'n helt sjuk. Jeg lagde gigantiske labyrinter av vegger, og putta en dass i midten. Lot simmen min spise masse til han måtte på do. Så slapp jeg han ut i labyrinten. Og han gikk gjennom labyrinten som om det skulle være ham selv som lagde den, rett inn til dassen. Gikk aldri feil og måtte snu.

Eks.2: Mura inne en sim i et lite rom i huset sitt og venta til han var max sulten og max do-trengt. Hva ville han gjøre først? Spise eller tisse? Spise OG tisse samtidig? Så slapp ham ut, og han gikk først og spiste pizza, så rett på do etterpå.

Snodig prioritering vil jeg si.

Eks.3: Sjekke hvor fort de kommer seg gjennom et hus med bare dører. Stabla bare en drøss dører etter hverandre. Så vedda vi på hvor fort han ville komme seg gjennom alle dørene, og slapp han ut. De åpner visst dører som bare det, han gikk rett gjennom nesten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...