Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I så fall. Jeg stemmer for å overlate Bush og de andre kranglete sjefene alene i ett rom med meg. Det burde fikse den biffen. :wee:

 

Jeg har en litt annen plan jeg... sprenge bort amerika, og dyrke mat der de bodde før... 

så kan vi sende maten vi dyrker, til fattige land, slik at de slipper og krangle :)

Lenke til kommentar
Jeg har en litt annen plan jeg... sprenge bort amerika, og dyrke mat der de bodde før... 

så kan vi sende maten vi dyrker, til fattige land, slik at de slipper og krangle :)

Kan jeg få havne på enerom med Bush først?

For liksom. Jeg har en del ting jeg vil teste før jeg dævver... oO

Lenke til kommentar
Den uskyldige lille piken.

(Jeg har kledd meg ut for anledningen)

daså... for du er jo Manne-mann du :)

 

Kan jeg få havne på enerom med Bush først?

For liksom. Jeg har en del ting jeg vil teste før jeg dævver... oO

Jada ;)

Japp. Så mann som du får meg. Utenom når det kommer til sånne ekle ting.

Og tusen takk. :wee:

Lenke til kommentar
du må huske det, at du er jo ikke værdt og være slem med ;)

Jeg syns fremdeles det høres ut som en fornærmelse. xD

 

Men nei. Nå skal jeg manne meg opp, og løpe på butikken etter q-tips. Må bare spore opp noen flasker og nøklene mine. Og ja. Jeg har rotet bort nøklene som jeg brukte for en times tid siden. Jeg er faen kjappere enn lynet.

Lenke til kommentar
Neei, vi får vel lage oss et, L4r5. Etter våre behov.

Ja... Med forskjellige poeng man får for å sjekke opp forskjellig klasser eller noe. Og så må det være masse poeng for å sjekke opp akkurat oss. Hadde vært litt moro å bli forsøkt sjekket opp hele tiden. :wee:

Lenke til kommentar
Eller bare bygge et hus uten dører, vinduer eller noen nødvendigheter og se hvordan ting utvikler seg.

Jeg lurer fortsatt på hvordan to mannfolk som bor sammen i et lite rom uten dør eller vindu plutselig har fått unge.

Storken vel! :roll:

 

Har man ikke dører eller vinduer så har den fri tilgang. Så det er best du lukker vinduene om natta når du sover. Vet aldri når du våkner opp til en liten kurv med et rosa nurk i ellers.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...