Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 vi er ikke den samme Vet. Du er jo også høy, så vidt jeg husker. høy og lang Aalton : Da hadde jeg ikke greid å løpe så fort^^. Tror maskemannen er Espen pai jeg. Sant nok, ja, det er mulig.. Eller det kan være Bundy? tror ikke bundy heller er så veldig lang... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kommer lenger med ærlighet, stort sett, gjør man ikke? dessverre ikke Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nah. Han er 40cm for lav Nei, jeg kommer ikke til annen konklusjon enn at det må være Espen pai, selv om bundy ville vært den perfekte maskemannen om det ikke var for høyden.. =/ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg og.. Liker best å være ærlig.. Kommer lenger med ærlighet, stort sett, gjør man ikke? stort sett ja men det kommer litt ann på om det er i privar eller jobb sammenheng Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Forumkafeen er fortsatt aktiv ja? Jeg ble syk likavel jeg, våkna nå (: Skjer folkens? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 høy og lang Hahaha. Nå kom jeg til å tenke på den gangen vi var på fest (med Carl og de bertene) og du brått klatret opp i en lyktestolpe. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ah, vi snakker om maskemannen nå xD hvor høy er han? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Forumkafeen er fortsatt aktiv ja? Jeg ble syk likavel jeg, våkna nå (:Skjer folkens? Vi har løst en sak for politiet, vi har funnet identiteten til maskemannen. ! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Mann og mann. Hvis Bundy er mann, da er jeg en dame Oo... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, jeg kommer ikke til annen konklusjon enn at det må være Espen pai, selv om bundy ville vært den perfekte maskemannen om det ikke var for høyden.. =/ jeg og Bundy er like syke mentalt... jeg bare viser det ikke så godt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Mann og mann. Hvis Bundy er mann, da er jeg en dame Oo... Du er ikke en dame, men en gudinne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hahaha. Nå kom jeg til å tenke på den gangen vi var på fest (med Carl og de bertene) og du brått klatret opp i en lyktestolpe. var en som ikke trodde jeg klarte det Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Åja, vet noen hvordan man blir kvitt en hoste? >< Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Forumkafeen er fortsatt aktiv ja? Jeg ble syk likavel jeg, våkna nå (:Skjer folkens? God måren da ^_^ Sitter på skolen jeg.. Har norsk og kjeder meg litt.. Fikk tilbake en novelle nettopp 5'er. wuhu Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Mann og mann. Hvis Bundy er mann, da er jeg en dame Oo... Du er ikke en dame, men en gudinne Okayda. Den funker^^. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hahaha. Nå kom jeg til å tenke på den gangen vi var på fest (med Carl og de bertene) og du brått klatret opp i en lyktestolpe. var en som ikke trodde jeg klarte det bra det ikke bare er meg som får noen sånne syke anfall^^ Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Mann og mann. Hvis Bundy er mann, da er jeg en dame Oo... Du er ikke en dame, men en gudinne Neinei, hu er kattedama! Ö Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Åja, vet noen hvordan man blir kvitt en hoste? >< Cognac. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Åja, vet noen hvordan man blir kvitt en hoste? >< Drekke varm drikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg