Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn, her er jeg litt fraværende fordi jeg faktisk må jobbe mens jeg er på jobb, og så dukker det opp et lass med sider. Skjønner at jeg ikke er vant med å poste her :p

Du blir vant med det. Sånn, helt til slutt.

Dessuten poster vi bare bullshit likevel. :wee:

Lenke til kommentar
*slenge ut noen neggs og følge opp med KINO*

Sorry mate, du glemte å befriende hele settet og en venninne kommer og henter meg grunnet kjedsomhet. =D

 

Sånn btw.

Er vel ikke en eller annen manne-mann som vil hjelpe en uskyldig pike?

Komme med q-tips og rense det ekle, ekle, ekle, ekle filteret i tørketrommelen? =D

Lenke til kommentar
Damn, her er jeg litt fraværende fordi jeg faktisk må jobbe mens jeg er på jobb, og så dukker det opp et lass med sider. Skjønner at jeg ikke er vant med å poste her :p

Du blir vant med det. Sånn, helt til slutt.

Dessuten poster vi bare bullshit likevel. :wee:

Gjør vel det.

I dag tror jeg jammen jeg skal titte litt i en av bøkene jeg fikk av deg til jul. Har ikke kommet så langt enda.

Og til hvem det nå var som spurte etter gode forfattere: Robert Ludlum

Lenke til kommentar
Damn, her er jeg litt fraværende fordi jeg faktisk må jobbe mens jeg er på jobb, og så dukker det opp et lass med sider. Skjønner at jeg ikke er vant med å poste her :p
Er ikke noe viktig som ble skrevet uansett...

 

 

men over til viktigere ting... hvordan skal vi få verdensfred innen 2 år?

Lenke til kommentar
Sorry mate, du glemte å befriende hele settet og en venninne kommer og henter meg grunnet kjedsomhet. =D
Jeg får gjøre som de fleste der inne når de ikke får en f-close ... Jeg skylder på at jeg var syk, hadde drukket for mye og at de andre ødela staten min. :wee:

 

 

men over til viktigere ting... hvordan skal vi få verdensfred innen 2 år?

Utrydder menneskeheten. :)

Lenke til kommentar
Gjør vel det.

I dag tror jeg jammen jeg skal titte litt i en av bøkene jeg fikk av deg til jul. Har ikke kommet så langt enda.

Og til hvem det nå var som spurte etter gode forfattere: Robert Ludlum

U do that. ^^

Robert Ludlum. Navnet hørtes max kjent ut.

Hva sjanger han hører til i?

(Nei, jeg gidder ikke google, jeg har kranglet med google igjen. Hadde jeg villet ha treff på dette forumet hadde jeg søkt på dette forumet god dammit!)

 

men over til viktigere ting... hvordan skal vi få verdensfred innen 2 år?

Åja. Vil vi det?

I så fall. Jeg stemmer for å overlate Bush og de andre kranglete sjefene alene i ett rom med meg. Det burde fikse den biffen. :wee:

Lenke til kommentar
*slenge ut noen neggs og følge opp med KINO*

Sorry mate, du glemte å befriende hele settet og en venninne kommer og henter meg grunnet kjedsomhet. =D

 

Sånn btw.

Er vel ikke en eller annen manne-mann som vil hjelpe en uskyldig pike?

Komme med q-tips og rense det ekle, ekle, ekle, ekle filteret i tørketrommelen? =D

Trenger da vel ikke q-tips for sånt? Nå er det lenge siden jeg har brukt en tørketrommel, men den vi hadde da jeg bodde hos foreldrene mine hadde et diiigert filter man kunne bruke fingrene til å dra av med.

Lenke til kommentar
Jeg får gjøre som de fleste der inne når de ikke får en f-close ... Jeg skylder på at jeg var syk, hadde drukket for mye og at de andre ødela staten min. :wee:

You made me lol. :wee:

 

Trenger da vel ikke q-tips for sånt? Nå er det lenge siden jeg har brukt en tørketrommel, men den vi hadde da jeg bodde hos foreldrene mine hadde et diiigert filter man kunne bruke fingrene til å dra av med.

Vel. Joda. Det er ett slikt filter. Også er det ett slags filter som vannet går gjennom for å samle seg i beholderen, og det er nå nesten tett av våt, ekkel lo. Jeg nekter å ta på det. xD

 

Er du manne-mannen, eller den uskyldige piken?

Den uskyldige lille piken.

(Jeg har kledd meg ut for anledningen)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...