Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Men jeg viste ikke hvem du var før jeg var hjemme hos dere. Før det var du bare en overkåt forumbruker 8D slem du er Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://youtube.com/watch?v=4KvHB4zpNX4 Den. Er i grunn den eneste med han jeg liker og Den var -tøff-. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Faen det var vanskelig å lese. Hvilket emne fikk du? Var bare skriftlig, men ble hvordan det norske språket er i forandring. Skrev du den slik er det værtfall ikke rart at det gikk dårlig. Det gikk værtfall til helvete, selv med opprom. I tillegg så sa han jeg skulle på byen med den 19. at det ikke passet, så nå må jeg finne en som har tilnærmet lik musikksmak som meg . Hate på folk. Ikke hadde bilselgeren fått tak i nummeret på bilen eller noe . Skulle aldri våkna idag . Endret 9. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Var bare skriftlig, men ble hvordan det norske språket er i forandring. Jeg føler med deg. Men samtidig fikk jeg veldig lyst på den oppgaven nå. oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 I tillegg så sa han jeg skulle på byen med den 19. at det ikke passet, så nå må jeg finne en som har tilnærmet lik musikksmak som meg . Hate på folk. hvilken by? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://youtube.com/watch?v=4KvHB4zpNX4 Den. Er i grunn den eneste med han jeg liker og Den var -tøff-. ^^ *e-sende sjokomelk gjennom CD-rommen* Skrev du den slik er det værtfall ikke rart at det gikk dårlig. Det gikk værtfall til helvete, selv med opprom. *mimre om den gangen jeg hadde skrevet en 6er-stil, men fikk 4 pga mine nynorsk-skillz * Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sånn... Nå er den snart ikke like tom. *snart hilse på HIMYM, AD, og 80-tallet* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg føler med deg. Men samtidig fikk jeg veldig lyst på den oppgaven nå. oO Hell no, måtte sammenligne med Island, og ungdomskultur. Skulle ta utgangspunkt i to artikler. Nevnte jeg at det skulle være en artikkel og? hvilken by? Oslo. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 *e-sende sjokomelk gjennom CD-rommen* Yeeey! I has sjokomelk! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Yeeey! I has sjokomelk! Hvis du markerer den og bruker ctrl c -> ctrl v kan du multiplisere den! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hell no, måtte sammenligne med Island, og ungdomskultur. Skulle ta utgangspunkt i to artikler. Nevnte jeg at det skulle være en artikkel og? Du vinner. oO Ikkenoe sjalusi fra min side, kun sterk og ektefølt medfølelse. Oo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Oslo. har du soveplass, så er det mulig Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvis du markerer den og bruker ctrl c -> ctrl v kan du multiplisere den! Det kunne du sagt før jeg drakk den opp. Fungerer ctrl + z? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det kunne du sagt før jeg drakk den opp. Fungerer ctrl + z? Nei Men kan maile litt til hvis det er nødvendig*åpne Thunderbird* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 har du soveplass, så er det mulig Hadde egentlig lyst til å gå med noen jeg kjenner in person, er allerede 4-5 fra forumet (musikkdelen) som skal. Orker du 6 timer med elektronisk musikk? Har da plass i muttern's garasje :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei Men kan maile litt til hvis det er nødvendig*åpne Thunderbird* Jaaaah! *maile et stykke kake tilbake til* Sånn, helt random. Jeg oppdaget nettopp at jeg har skadet fingen. Jeg aner ikke hvordan, tho. *hoppe rundt til Black Eyed Peas* Fy faen. Jeg har så bra musikksmak. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hadde egentlig lyst til å gå med noen jeg kjenner in person, er allerede 4-5 fra forumet (musikkdelen) som skal. Orker du 6 timer med elektronisk musikk? Har da plass i muttern's garasje :!: Nok alkohol, så funker det meste Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei Men kan maile litt til hvis det er nødvendig*åpne Thunderbird* Jaaaah! *maile et stykke kake tilbake til* *hoppe rundt til Black Eyed Peas* Fy faen. Jeg har så bra musikksmak. Yay - kake! Haha, fikk plutselig en dag her lyst til å laste ned BEP jeg og. Jeg er sær Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Haha, fikk plutselig en dag her lyst til å laste ned BEP jeg og. Jeg er sær Did u do it? U did? Yeah? Naaaugthyyyy! Noe jeg følte passet for folket her inne. Everybody, everybody, let's get into it.Get stupid. Get retarded, get retarded, get retarded. Let's get retarded (ha), let's get retarded in here. Let's get retarded (ha), let's get retarded in here. Let's get retarded (ha), let's get retarded in here. Let's get retarded (ha), let's get retarded in here. Yeah. Endret 9. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, fikk plutselig en dag her lyst til å laste ned BEP jeg og. Jeg er sær Did u do it? U did? Yeah? Naaaugthyyyy! Noe jeg følte passet for folket her inne. Everybody, everybody, let's get into it.Get stupid. Get retarded, get retarded, get retarded. Let's get retarded (ha), let's get retarded in here. Let's get retarded (ha), let's get retarded in here. Let's get retarded (ha), let's get retarded in here. Let's get retarded (ha), let's get retarded in here. Yeah. LOOK WHOS TALKING!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg