Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, hjemme fra jobb. Sitter og kozer meg med sjokomelk og Brad Paisley :wee:

Dele sjokomelk? =D

 

Jeg gir de ut gratis :wee:

Billig du er. :wee:

 

Jeg er så billig at jeg lar kommentarene mine gå for 100,- per stykk. men vær obs på at jeg er velbrukt, Nie =D

Hvorfor er ikke jeg overasket? xD

Lenke til kommentar
Jeg er så billig at jeg lar kommentarene mine gå for 100,- per stykk. men vær obs på at jeg er velbrukt, Nie =D

Hvorfor er ikke jeg overasket? xD

Jeg kan ikke noe for det. Jeg fungerer som en veldig sterk magnet, mens alle jenter er som små stålskjeer. Eller bare ikke xD

 

Billig du er. :wee:

Har det noengang vært tvil om det?

Nope, har aldri vært tvil om det. Den lille tvilen jeg hadde forsvant da jeg hilste på Jan Simonsen, hjemme hos deg =D

Lenke til kommentar
Umm.. ok.

 

Men da må du høre gjennom en hel Paisley-låt først!

Deal!

Hvilken?

 

Har det noengang vært tvil om det?

Når du nevner det, så nei, egentlig ikke. x)

 

Huff.

Hatepånynorsktentamenomkuktemautenfuckingsmening.

Faen det var vanskelig å lese.

Hvilket emne fikk du?

Lenke til kommentar
Nope, har aldri vært tvil om det. Den lille tvilen jeg hadde forsvant da jeg hilste på Jan Simonsen, hjemme hos deg =D

Ikke bland Jan inn i denne saken! jeg var billig lenge før jeg flyttet sammen med han!

 

That 80s show!

Bare en sesong, tar ikke store plassen, og er absolutt verdt det!

2end :yes:

Lenke til kommentar
Nope, har aldri vært tvil om det. Den lille tvilen jeg hadde forsvant da jeg hilste på Jan Simonsen, hjemme hos deg =D

Ikke bland Jan inn i denne saken! jeg var billig lenge før jeg flyttet sammen med han!

Men jeg viste ikke hvem du var før jeg var hjemme hos dere. Før det var du bare en overkåt forumbruker 8D

 

*leke på facebook* ... nei, nå var de ferdige, nytt myggbytte og nye deltagere :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...