Piratpjokken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Life of pi knallgod! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Om jeg skal anbefale noe; Alt av Mary Higgins Clark. Spesielt dem hun har skrevet sammen med datteren sin. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Buss er for tapere. Heia global oppvarming! En person i store, forurensende biler for the win! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Herregud for en merkelig dag på jobb. Jeg har jo ingenting å gjøre jo ffs. WHERE IS DAS ACTION? =(( H. Mankel er også ganske flink. Du er en buss fredrik Endret 9. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 *gi 5 ville kattunger til b-real* Værsågod, der har du litt action. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Apropo kattunger.. Har 4 stykk hjemme, ca to uker gamle. "Noen små jenter som vil hjem til meg for å se på kattungene mine"? xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Herregud for en merkelig dag på jobb. Jeg har jo ingenting å gjøre jo ffs. WHERE IS DAS ACTION? =(( Jeg sa det i går... Arranger "Pimp my Rullator"! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Apropo kattunger.. Har 4 stykk hjemme, ca to uker gamle. "Noen små jenter som vil hjem til meg for å se på kattungene mine"? xDvil du se på fuglen min? den spytter om du klapper den Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Apropo kattunger.. Har 4 stykk hjemme, ca to uker gamle. "Noen små jenter som vil hjem til meg for å se på kattungene mine"? xD Pusetatter? Små pusetatter? Kan jeg få ta på dem? Få? FÅ! =D Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Petersk91 + Nie: Ok. Skal pröve å ha de navna i bakhodet neste gang jeg er innom en bokhandel! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 vil du se på fuglen min? den spytter om du klapper den Den hørtes veldig eksotisk ut. Kan jeg også klappe? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg lukter tøsing! TØZER! =D Endret 9. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva du lukter som er da helt likegyldig, nie... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror det der var å gå på person i stedet for sak. Jeg skulle vært djupt såra og vonbroten, om det ikke hadde vært for at jeg har planer om å hoppe rundt i stuen i noe jeg skal kalle dans. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 vil du se på fuglen min? den spytter om du klapper den Har du sett The Ketchup Effect? Du vet ikke hvordan folk klapper fugler til vanlig.. Apropo kattunger.. Har 4 stykk hjemme, ca to uker gamle. "Noen små jenter som vil hjem til meg for å se på kattungene mine"? xD Pusetatter? Små pusetatter? Kan jeg få ta på dem? Få? FÅ! =D japp, miniusetatter med langt hår. Om du kommer til meg om litt over en måned kan du få så mange av de du vil (: IMA NOOT SHITTING YUO! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror det der var å gå på person i stedet for sak. Jeg skulle vært djupt såra og vonbroten, om det ikke hadde vært for at jeg har planer om å hoppe rundt i stuen i noe jeg skal kalle dans. pix! eller webkamera da, funker helt fint det også! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 eller webkamera da, funker helt fint det også!Hah! Det skjer ikke. Det har man masa på før. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 japp, miniusetatter med langt hår. Om du kommer til meg om litt over en måned kan du få så mange av de du vil (: IMA NOOT SHITTING YUO! Russerene hadde hatt godt av å ha noe søtt i nærheten, for å gjøre opp for surheten deres... Jeg må ta en prat med huseier, tror jeg. xD pix! eller webkamera da, funker helt fint det også! Det skjer bare i marerittene dine. Hah! Det skjer ikke. Det har man masa på før. Jeg har ikke webcam. o_O Det vil si. Jeg hadde ett. Jeg har ikke. xD Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 så flott at livet mitt er et mareritt da.. ikke digitalkamera engang?! Mobil med videofunksjon f.eks Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Digitalkamera. Der sa du noe. oO En 6'er burde gjøre mamma medgjørlig nok til å spandere lader på meg, riiight? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg