Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg for min del tenner insta bare på navnet. Min første seriøse forelskelse var en Ida. Forelska i a i 4 år, selv om det ikke var noen gjengjeldte følelser. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Selv om jeg og I-da'h har sovet i samme seng så har jeg aldri vært kåt på 'a =D HAHAHAHAHAHA Do be or be a gay Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Who isn't? Gay army? homse patruljen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Forelska i a i 4 år, selv om det ikke var noen gjengjeldte følelser. Og ingenting sa "wtf, hva i irak er det jeg driver med, sjansen er ikke der, hvorfor går jeg ikke heller og finner meg kjøtt et annet sted, gah" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 er det så lurt i drite i prøveeksamenen da? Ja. Fjernet masse nerver. Lulz. Ida som i Aids? oO Hun har heite tattiser. Mhm. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Who isn't? Gay army? Ikke glem "innoverKurt", kameraten min Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Who isn't? Gay army? homse patruljen? Ronny og Morten fra farmen? Arve Juritsen? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Who isn't? Gay army? homse patruljen? Ronny og Morten fra farmen? Arve Juritsen? så klart Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fra meg og aaaaa Greit da Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) er det så lurt i drite i prøveeksamenen da? Ja. Fjernet masse nerver. Lulz. Ida som i Aids? oO Hun har heite tattiser. Mhm. nervene kommer nok tilbake Ida? som i hun som brente inn det merke i nakken? edit: prøver også og finne et nick til avatren noen ideer? Endret 9. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 nervene kommer nok tilbake Neeei, nå tror jeg faktisk nervene for prøveeksamen er borte, sånn, med tanke på at den er overstått. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) nervene kommer nok tilbake Neeei, nå tror jeg faktisk nervene for prøveeksamen er borte, sånn, med tanke på at den er overstått. er det så lurt i drite i prøveeksamenen da? Men har ikke det noe og si sånn generelt? Endret 9. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du quoter rart, og jeg fatter ikke hva du mener. oO Jo, prøveeksamen har noe å si, det teller som en relativt stor prøve på standpunktkarakteren, jeg husker ikke hvor mange prosent. Men har ingenting å si, sånn, for seg selv. Om jeg misforsto deg riktig nå. x) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du quoter rart, og jeg fatter ikke hva du mener. oOJo, prøveeksamen har noe å si, det teller som en relativt stor prøve på standpunktkarakteren, jeg husker ikke hvor mange prosent. Men har ingenting å si, sånn, for seg selv. Om jeg misforsto deg riktig nå. x) ja du misforsto meg riktig. og ja jeg er en elendig quoter. så det nå men nå må jeg stikke til siste timen! hade bra så lenge fellow tards Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gargh! Det er hele 1,5 timer til bussen går! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 N4w: Ikke quote. Det pleier være løsningen. Mental: Jeg føler med deg. Veldig med deg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gargh! Det er hele 1,5 timer til bussen går! Kjenner til det Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bare jeg som syntes de vanlige 200g melkesjokoladeplatene virker så små etter å ha spist en 250grams? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Finnes det noen skikkelige bokormer her på forumet? Jeg vet at Datasmurf er en, me er det flere? Jeg elsker å lese en god bok, men jeg leser ikke så altfor mange i löpet av ett år. Sitter her nå med Agatha Christies "And then there were none", herlig bok. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg