Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis han kommer hit, da skal jeg vise ham hvem som er gal! Skal løpe etter ham med mototsaga og le en sinnsforvirret latter. note to self: Ikke forfølg KittyCat (mer) Det er vi som skal forfølge andre. Regner med at du husker planen vår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) vil det si att jeg ikke kan delta i opratører og tjenester heller da? jeg er ikke ute etter og selge noe, bare vise ett poeng... You broketed my joke Kittycat: Så klart jeg gjør Endret 10. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis han kommer hit, da skal jeg vise ham hvem som er gal! Skal løpe etter ham med mototsaga og le en sinnsforvirret latter. Jeg lurer litt på om ikke denne "maskemannen" ikke er Kitty jeg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da har vi lært om New Orleans, Dizzieland og Chicago. Weee. Jazz er jo...gøy. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jazz er jo den dårligste form for musikk jeg vet om, no offence Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jazz er jo den dårligste form for musikk jeg vet om, no offence Er det musikk også nå? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Altså, maskemannen har store føtter. Du har sett mine =3 . Nakenbildene fra i går vet du? Og jeg bruker 36. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Note to self: Hold kjeft, nikk og smil. Alltid positiv, alltid stil. Og sånn beholder man venner, ikke med ærlighet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jazz er jo den dårligste form for musikk jeg vet om, no offence Kommer helt an på jazz'en for min del. Frijazz er blææ. Dessverre har vi ikke noe valg. Gleder meg til vi kommer til rock og sånn, da. Note to self: Hold kjeft, nikk og smil. Alltid positiv, alltid stil. Og sånn beholder man venner, ikke med ærlighet. Det der har du skummelt rett i noen ganger. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jazz er jo den dårligste form for musikk jeg vet om, no offence Er det musikk også nå? Ja? Det er en form for musikk det også Uheldigvis.. Aalton : Altså, maskemannen har store føtter. Du har sett mine =3 . Nakenbildene fra i går vet du? Og jeg bruker 36. Jepp, jeg husker de nydelige små labbene dine Men det kan jo hende du bruker for store sko og får det til å se ut som det ikke er deg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er synd det skal måtte være sånn eplefe. Har veldig troa på ærlighet selv Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg lurer litt på om ikke denne "maskemannen" ikke er Kitty jeg jeg gav noen gode hint til hvem det er for noen sider siden da... følg med hint hint: 1.86 høy, og 47-47 i sko @lars: HAHA Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er synd det skal måtte være sånn eplefe. Har veldig troa på ærlighet selvJa, sikkert. Du som resten av menneskeheten. Nå går jeg og drukner meg i dusjen. Kos dere. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hint hint: 1.86 høy, og 47-47 i sko Høyden stemmer med NgZ. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Da hadde jeg ikke greid å løpe så fort^^. Tror maskemannen er Espen pai jeg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hint hint: 1.86 høy, og 47-47 i sko Høyden stemmer med NgZ. vi er ikke den samme Aalton : Da hadde jeg ikke greid å løpe så fort^^. Tror maskemannen er Espen pai jeg. No coment Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 vi er ikke den samme Vet. Du er jo også høy, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Da hadde jeg ikke greid å løpe så fort^^. Tror maskemannen er Espen pai jeg. Sant nok, ja, det er mulig.. Eller det kan være Bundy? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er synd det skal måtte være sånn eplefe. Har veldig troa på ærlighet selv Jeg og.. Liker best å være ærlig.. Kommer lenger med ærlighet, stort sett, gjør man ikke? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aalton : Da hadde jeg ikke greid å løpe så fort^^. Tror maskemannen er Espen pai jeg. Sant nok, ja, det er mulig.. Eller det kan være Bundy? Nah. Han er 40cm for lav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg