Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør da vel intet at du er munter vel?

Jeg skulle ikke ha klart å stå opp i morrest. Jeg demonterte de to sengene som sto på rommet mitt og har fått opp dobbeltsenga mi og jeg sov så jævlig godt at jeg trodde ikke jeg skulle få klart å få opp øyan mine i morrest.

Lenke til kommentar
God morn espen. Hur står det til?
5 timer søvn, så ganske bra igrunnen :) stjal en annen maskin på jobben, og kan sitter på forum hele dagen :love:
Lol, så arbeidsgiver har sperret forumet på den pc-en du bruker til vanlig? Så...gay da.

mei har bursdag! :w00t:
Gratulerer så meget.

Gammer blir du i dag? :)

Lenke til kommentar
Har prøveeksamen i dag, Nå begynner somerfuglene å komme
Hva er det dere skal ha eksamen i da?
Nei! det er det Arinomi som har :tease:

Denne maskinen har full tilgang, mens til vanlig sitter jeg på en standard maskin :(

Heppy b-day Arinomi da ^_^

Prøvde du den tunnel-tingen? Kanskje det har vært en idè for deg å sette opp et VPN-nettverk så du kan surfe med pc'en som står hjemme?

Underlig hvordan man ikke er trøtt i det hele tatt etter to timers søvn. Wazzæp?
Det fungerer skjelden egentlig. Bare vent noen timer du luringen så kommer nok trøttheten skal du se.

Jeg krysser fingrer å tær at pasienten min kommer til å sove til laaaangt ut på ettermidagen. Han har vært våken mye i natt så jeg håper bare på at han kommer til å sove til laaang laangt ut på dagen. Kjenner jeg begynner å bli fitte lei det tryne hans.

Lenke til kommentar
Prøvde du den tunnel-tingen? Kanskje det har vært en idè for deg å sette opp et VPN-nettverk så du kan surfe med PC-en som står hjemme?

Funker ikke så vidt jeg kan se... men jobber fremdeles med og finne en løsning :p ble utfordret til og finne en løsning av nestsjefen :p

Lenke til kommentar

hehe, så kjekt å ha en nestsjef som vil ha ordentlig nett da ^_^

Ser på samme måte da jeg jobbet på 1881, greit nok, var liten sperre for ting da men de restriksjonene som kommer er som oftest ødeleggende og demoraliserende for de som skal sitte å jobbe. Greit nok, det går litt tid på å gjøre andre ting men det skaper også trivsel med det å kunne bevege seg fritt på nettet uten noen særlige restriksjoner for en er tross alt låst forran en pc en hel dag og det er ikke bra å bli sittende å gjøre det samme dag ut og dag uten litt variasjon...

Lenke til kommentar
Hva pokker er det som skjer her da. Våkner før klokka ringer. Og likevel klarer jeg å somle så mye at jeg kommer noen minutter for sent på jobb.

/me er en ordentlig latsabb om morgenen

Er irriterende slikt. Virkelig irriterende når du vet at en kunne ha sovet til klokka ringer. :\

Det å være latsabb om morran er du ikke alene om.

Synes det er litt dårlig at MS tillater seg å legge inn programvare i oppdateringene sine som gjør at maskina går til hellig krig mot meg. Nå har maskina gått helt amok etter at en MS-service ble installert. :(
Du kunne jo prøve sånn system restore ting som MS har i sine siste operativsystemer og se om det funker så du blir kvitt den faenskapen? :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...