Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så møkk lei de som styrer i Tønsberg. De har faen meg ødelagt byen med bomring og misslykkede veiprosjekt. Vi skal tåle bomring i 20 år (sikkert lengre nå grunnet alt som går galt) og de klarer ikke løse kø-problemet engang?

De bruker tre år på å planlegge og bygge en tunnell gjennom byen, men de driter i å bygge bru til nøtterøy, som er grunnen til at det er kø i byen. Ingen kjører tunnellen fordi det er veldig få som skal akkurat den stekka. Når du kommer ut er det verdens trangeste flaskehals og kø overalt.

En bru til over til nøtterøy på Stokkesiden hadde løst alle problemer.

I Tønsberg bor det også bare amøber. Det er en to-sporet tunnell på 2 km som åpnet for under en mnd siden. Foreløbig har 7++ kjørt FEIL VEI gjennom tunnelen. Hvordan er det mulig? En andte i en frontkolisjon og en-to har mista lappen, resten har ingen klart å få tak i fordi den "hypermoderne" tunnellen ikke har kameraer som klarer å registrere eller ta bilde av folk som kjører feil. Tunnellen er en stor sving og har derfor overvåkningskameraer som skal si ifra hvis noen stopper i den mer enn i ti sekunder. Dette har de ikke giddi å aktivert engang. Når det stoppet en bil der var en diger trailer halvannen meter fra å smelle inn i den stillestående bilen.

 

Hvor faen bor disse idiotene som har laget dette makkverket?! Skulle banka dritten ut av dem hele gjengen. Tønsberg ser ut som ett rundkjøringshelvete. De siste fire årene er det laget over 20 nye rundkjøringer i og rundt byen, og flere er på vei eller underveis.

 

*puste*

 

 

Nå er jeg 18 år gammel, folkens :D

 

Grattis! :D Hunden min er 5 mnd idag. Yey.

Lenke til kommentar
rolig, mushi... Rolig... ;)

Men.. men.. De har ØDELAGT byen min! :cry:

 

Nå må jeg finne en ny. Dette gidder jeg ikke mer.

 

Nie: er for det meste kommunene som styrer. staten bare godkjenner alt uten å ha være i tønsberg siden 1800-tallet eller noe.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
rolig, mushi... Rolig... ;)

Men.. men.. De har ØDELAGT byen min! :cry:

 

Nå må jeg finne en ny. Dette gidder jeg ikke mer.

Kom til Langesund. Det er ikke så mye som skjer her untatt om sommeren, men det er veldig pent her hvertfall. De på NAV er kjempegreie også.

Lenke til kommentar

Fedje!

En halv rundkjøring (meaning, jeg tror kanskje det skal ligne på en, det bare gjør ikke det), ingen tuneller, ingen køer, bare noen små broer her og der, masse snille folk (og noen fordomsfulle jævler. Flere, når jeg tenker meg om), ferje som går så ofte den gidder, og masse pen natur og sånt. =D

Lenke til kommentar
Kom til Langesund. Det er ikke så mye som skjer her untatt om sommeren, men det er veldig pent her hvertfall. De på NAV er kjempegreie også.

Jeg trenger en by som har rimelig sentral bykjerne. Gidder ikke gå flere mil for å handle det jeg trenger. Jeg trenger over 30k innbyggere i kommunen og "landet" ikke så langt unna. Ikke bomring og byen på ligge i nærheten av kysten mellom vestfold og svenskegrensa.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Skien, så klart. =D

 

But srsly, Skien eller Porsgrunn har det du leter etter. Muligens Larvik.

Jeg ligger i grava før jeg flytter til Larvik. Byen er en eneste stor oppoverbakke.

 

Får titte litt på de to andre. Eneste kontakten jeg har hatt med de er 1.mai råning og shoppingtur.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...