Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg frykter det verste nå som det skjer, Sameboe.

De må i hvert fall godkjenne retningslinjene, der det står at det skal skrives bokmål eller nynorsk. Innavlede esler med tastatur "overalt" ellers er en av hovedgrunnene til at jeg endte som bruker på diskusjon. (Her kan i det minste eslene skrive norsk. :wee:) Kanskje jeg skulle dedikere den 11. til å plukke ut nye enkeltbrukere som skriver dialekt og rapportere samtlige innleggene de skriver? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg frykter det verste nå som det skjer, Sameboe.

De må i hvert fall godkjenne retningslinjene, der det står at det skal skrives bokmål eller nynorsk. Innavlede esler med tastatur "overalt" ellers er en av hovedgrunnene til at jeg endte som bruker på diskusjon. (Her kan i det minste eslene skrive norsk. :wee:) Kanskje jeg skulle dedikere den 11. til å plukke ut nye enkeltbrukere som skriver dialekt og rapportere samtlige innleggene de skriver? :hmm:

Skal vi ha en rapporteringskampanje? Se hvem som finner flest regelbrudd. :p

Lenke til kommentar
Skal vi ha en rapporteringskampanje? Se hvem som finner flest regelbrudd. :p
Vi kan sette opp lister og gå sammen flere og rapportere. :D Er ikke den funksjonen der poster blir skjult hvis tre eller flere brukere rapprterer den fortsatt i funksjon?

 

red: Enda bedre er det at hele tråden blir skjult dersom førsteinnlegget blir rapportert mer enn tre ganger, dersom jeg husker riktig. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
LOL ! DE ER IKKJE DRØMME LAGE TIL MANUNITED!!

NANI SKAL VER VING Å SCHOLES ER ENNÅ BEDRE ENN ANDERSON!

EG SYNS FAKTISK ATT CARRICK ER BEDRE ENN HEAGRAVES!

FLETCHER ER JO LAGT I FRÅ DEN DÅRLIGASTE PÅ UNITED!

HAN EIGE JO! Å HEAGRAVES SKAL JO IKJE VER VING!

 

- MEN MANCHESTER UNITED ER DE BESTE LAGET I VERDEN! ( MEDLEM I SCSB )

 

Dette er et godt eksempel på en del "leif" og konstant "capslock" på....sånne folk vil innvadere vårt forum

Lenke til kommentar
Skal vi ha en rapporteringskampanje? Se hvem som finner flest regelbrudd. :p
Vi kan sette opp lister og gå sammen flere og rapportere. :D Er ikke den funksjonen der poster blir skjult hvis tre eller flere brukere rapprterer den fortsatt i funksjon?

 

red: Enda bedre er det at hele tråden blir skjult dersom førsteinnlegget blir rapportert mer enn tre ganger, dersom jeg husker riktig. :p

Jeg vet ikke spør biril eller noe.

Lenke til kommentar
Dette er et godt eksempel på en del "leif" og konstant "capslock" på....sånne folk vil innvadere vårt forum
De skal ikke få bli her lenge, om de fortsetter sånn. Jeg forlanger legeattest på dysleksi før man får skrive som en treåring med gonoré i øynene og nytt tastatur.

 

red: OK:

BIIIIIIIIIIIIRIIIIIIIIIIIIIIIL!! Funker det enda, eller?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Egentlig er curlig på is om sommeren en veldig god idè (deilig og kjølende), ingeniørene får en utfordring i å hindre isen i å smelte da vel og merke..

 

Er ikke curlingekspert, men det jeg har fått med meg siden Salt Lake 2002 er at det minste lille sandkorn kan gjøre en forskjell på stenens retning og fart, sier seg selv at utecurling ikke kommer til å gå for bra da^^

Lenke til kommentar
Neh... Kan ikke misbruke rapporteringsknappen. ;)

 

Vi må sørge bare for å rapportere reelle ting.

 

kan ordne det :)

 

sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...