Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Du har i grunn rett.

Det eneste positive med fotball er Championship Manager-spillene (vel, alle før 4ern og all møkka det spredde med seg) og Premier Manager-spillene.

Samt at jeg sto i gym på ungdomsskolen fordi jeg var den eneste ungen som hadde vett nok til å heie på Tottenham :p

 

Selv liker jeg ikke sport generelt, men skal jeg velge en, går jeg for badminton. Det er kos ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gahh...fotball. Idiotsporten nummer 1 :ermm:
Gi de en ball hver isteden! så slipper de og krangle om den ene de må dele på, og målmannen får meg og gjøre :)

minner foresten om barnehagen, den tiden etter alle ballene ble stjålet bortsett fra en :p

 

 

Curlig er faen meg mer spennende en fotball.
Curling er litt fasinerende da... En av de få iderettene jeg forstår :love:
Lenke til kommentar

Sidious, det var vel i 98.

Eneste gangen jeg har jubla med pappa når det har kommet til noe sportsgreier.

 

Dog, jeg har jubla selv et par ganger også.

Da Frankrike vant EM samme år, og da Viking slo Chelsea i UEFA-cupen.

En gang Viking-supporter, alltid Viking-supporter (vært siden 89, farfar fôra meg opp med Viking-effekter i massevis, for at jeg ikke skulle korrupteres av å bo i trønderland og tilfeldigvis heie på RBK :p)

Lenke til kommentar
Tok meg selv i å sitte å se på en curlingmatch en gang, lot meg egentlig fenge. Like grei sport som noen annen. Bedre enn fotball!

 

Finnes det sommerbaner for curling? Type glattkjørings bane/belegg eller no?

Innendørs ishaller kanskje?

 

Jo vet det, men ute om sommeren. Kanskje jeg skal ta patent..

Lenke til kommentar
er curling den sporten der ein dytter ein dings langs isen, og noken kommer å skrubber isen for at dingsen skal gli bedre, og til slutt skal dingsen ligge i ein ring? :p
Må ikke glemme at dingsen roterer litt, og at de dytter bort hverandres dingser også :p

 

Er igrunnen imponerende at de treffer sirkelen... Is er forbanna glatt, og jeg hadde slengt den inn i veggen på andre siden av banen eller.no :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...