NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 chess-kunder er greie de er prisbeviste, skjeldent bundet. og veldig lette og få over Men chess har jo billigere abonnementer enn tele2. De hadde i hvert fall det i høst, da jeg byttet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, det kalles latskap fungerer greit for min del... holmgang handler om dårlige skoler Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da foreslår jeg at du, Espen pai, tar ham. Og L4r5 er lokkemat. Jeg kan filme! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Å nei... en med maske som ikke gjør noe! sånt har vi en løsning på. Det kalles airsoft AEG Det er faktisk ekkelt om du får et intrykk av å bli "forfulgt" eller kikket på. Jeg liker i hvert fall ikke tanken på å bli beglodd mens jeg har sex eller om jeg så bare sitter på sofaen og leser en bok. But whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men chess har jo billigere abonnementer enn tele2. De hadde i hvert fall det i høst, da jeg byttet. ikke nå lenger... billigste til chess er på 49 øre.. med mnd avgift... vi har 39 uten mnd avgift Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er faktisk ekkelt om du får et intrykk av å bli "forfulgt" eller kikket på. Jeg liker i hvert fall ikke tanken på å bli beglodd mens jeg har sex eller om jeg så bare sitter på sofaen og leser en bok. But whatever floats your boat. Joda , greit det er ekkelt. Men man trenger ikke gjøre seg selv til et offer. Tar man igjen så er man ikke offeret lenger Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, det kalles latskap fungerer greit for min del... Det pleier å gjøre det for min del også, ganske deilig å bare sove lenge og stå opp opp og ta det hel knusende med ro og tenke på at du får betalt for å gjøre det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hvorfor i all verden får du penger for å sitte og slappe av med en mobiltelefon ved siden av deg? Noen må krangle med sykehusene når de ringer fordi Linjegods har trasha pakkene deres. Endret 10. januar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 HYA! *gjesp* Jeg har et luksussproblem. 5 uker i USA (betalt av pappa) eller en uke i Roskilde med bestekompis. Jeg velger lett det siste. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det er L4r5 sin greie vet du. Han liker at jeg kikker på ham vertfall. Husker du i går, l4r5? Da du klødde deg sånn rart i bakhodet? Nei, men...det kan jo hende han faktisk er farlig da. Endret 10. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det pleier å gjøre det for min del også, ganske deilig å bare sove lenge og stå opp opp og ta det hel knusende med ro og tenke på at du får betalt for å gjøre det du har forstått det skremmende hvor lite man får ut av dagen selv om man står opp klokken 7 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, men...det kan jo hende han faktisk er farlig da. Eller at han potensielt kan bli farlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ikke nå lenger... billigste til chess er på 49 øre.. med mnd avgift... vi har 39 uten mnd avgift La meg sitere rettningslinjene for deg: #7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i. Det er L4r5 sin greie vet du. Han liker at jeg kikker på ham vertfall. Husker du i går, l4r5? Da du klødde seg sånn rart i bakhodet? Nei, men...det kan jo hende han faktisk er farlig da. ehm... hva gjorde jeg i går som jeg ikke husker nå? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det pleier å gjøre det for min del også, ganske deilig å bare sove lenge og stå opp opp og ta det hel knusende med ro og tenke på at du får betalt for å gjøre det du har forstått det skremmende hvor lite man får ut av dagen selv om man står opp klokken 7 Ja, du er et poeng der, merkelig det der.. Pleier ikke å stå opp før 11 selv, dog skjer det lite nyttig iløpet av dagen uansett L4r5: Leke-moderering er heller ikke populært Endret 10. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, men...det kan jo hende han faktisk er farlig da. Eller at han potensielt kan bli farlig. Det også. Hvis han kommer hit, da skal jeg vise ham hvem som er gal! Skal løpe etter ham med mototsaga og le en sinnsforvirret latter. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ikke nå lenger... billigste til chess er på 49 øre.. med mnd avgift... vi har 39 uten mnd avgift Oh noes! Får bytte til høsten igjen da. ^^ Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det pleier å gjøre det for min del også, ganske deilig å bare sove lenge og stå opp opp og ta det hel knusende med ro og tenke på at du får betalt for å gjøre det du har forstått det skremmende hvor lite man får ut av dagen selv om man står opp klokken 7 Ja, du er et poeng der, merkelig det der.. Pleier ikke å stå opp før 11 selv, dog skjer det lite nyttig iløpet av dagen uansett Hva jobber dere med når dere kan stå opp så sent? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis han kommer hit, da skal jeg vise ham hvem som er gal! Skal løpe etter ham med mototsaga og le en sinnsforvirret latter. note to self: Ikke forfølg KittyCat (mer) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 La meg sitere rettningslinjene for deg:#7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i. vil det si att jeg ikke kan delta i opratører og tjenester heller da? jeg er ikke ute etter og selge noe, bare vise ett poeng... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva jobber dere med når dere kan stå opp så sent? Ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg