Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg liker slike kunder jeg Alltid lett å selge de masse rart og spesielt om du snakker litt historie med dem chess kunder er greie de er prisbeviste, skjeldent bundet. og veldig lette og få over Hvorfor får l4rs lov og ikke jeg? lars og jeg har en fortid sammen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lars, jeg har herpa døgnrytme, jeg fiksa min ved å døgne og tvinge meg selv til å være våken til rundt midnatt dagen etter der igjen og så sove og tvinge meg selv opp 6. Rinse and repeat Etter hvert våkner jeg litt før seks hver dag Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ro ned tøsingen folkens. Mindre sex- og koseprat, flere normale samtaler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ro ned tøsingen folkens. Mindre sex- og koseprat, flere normale samtaler. Sorry da... er trøtt og da glir hjernen min automatisk den veien Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ro ned tøsingen folkens. Mindre sex- og koseprat, flere normale samtaler. Me love you long time hehe.. Heilage, hva skjer på gjøvik? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 4 timer MDU nå, wuuhu Hva er MDU? Medie Design Uttryk, forskjellige epoker nshit Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Begrens quotingen deres og. Skjer lite på Gjøvik. Jeg får 120kr timen for å ha en mobiltelefon ved siden av meg for øyeblikket. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ro ned tøsingen folkens. Mindre sex- og koseprat, flere normale samtaler. Definer normalt Neida, melding oppfattet, general Heilage Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Begrens quotingen deres og. Skjer lite på Gjøvik. Jeg får 120kr timen for å ha en mobiltelefon ved siden av meg for øyeblikket. jeg gjør det samme uten mobilen jeg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skjer lite på Gjøvik. Jeg får 120kr timen for å ha en mobiltelefon ved siden av meg for øyeblikket. Såpass, med andre ord en behagelig jobb Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 jeg gjør det samme uten mobilen jeg Jeg sitter i en Stressless og ser på That 70s Show. Og får penger for det. Forøvrig, ikke irriter meg med vilje. Jeg vil nødig begynne å slette og herje her. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Noen som fikk med seg at denne "maskemannen" herjer rundt da? Maskemannen En plastiskkpose hang seg fast i vinduet mitt. Så bare skyggen i sidesynet. *dø av skrekk* Endret 10. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg sitter i en Stressless og ser på That 70s Show. Og får penger for det. ligger i soffan, og ser holmgang (finner ikke kontrollen) og får betalt... kalles sykemelding.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor i all verden får du penger for å sitte og slappe av med en mobiltelefon ved siden av deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Forøvrig, ikke irriter meg med vilje. Jeg vil nødig begynne å slette og herje her. Ingen av oss ville vel finne på noe sånt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som fikk med seg at denne "maskemannen" herjer rundt da? Maskemannen En plastiskkpose hang seg fast i vinduet mitt. Så bare skyggen i sidesynet. *dø av skrekk* Å nei... en med maske som ikke gjør noe! sånt har vi en løsning på. Det kalles airsoft AEG Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Noen som fikk med seg at denne "maskemannen" herjer rundt da? Maskemannen En plastiskkpose hang seg fast i vinduet mitt. Så bare skyggen i sidesynet. *dø av skrekk* Han er en jævel til å løpe, forteller Jakobsen. er ikke så treg jeg heller for og si det sånn Også har han store føtter 46-47 og jeg har masse tid til overs Endret 10. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor får l4rs lov og ikke jeg? :sad: Espen vet han taper mot L4r5 om han tar opp kampen. Pff, jeg tar dem begge lett! Se på avateren min, jeg er skinhead og lager pistolhånd. >_< Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg sitter i en Stressless og ser på That 70s Show. Og får penger for det. ligger i soffan, og ser holmgang (finner ikke kontrollen) og får betalt... kalles sykemelding.. Hehe, det kalles latskap Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dandanta! Da har jeg herved vært på mitt første "skikkelig" jobbintervju. Det var litt skummelt til å begynne, men når jeg fikk slappet av litt, gikk det som en lek. Tror det gikk bra, forsto det slik at jeg skulle på intervju igjen på onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg