Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

- Han satt i avhør da han slo ned en av våre kolleger, og stakk av. En annen kollega fulgte etter ham, men ble truet med en plankebit, og avbrøt da forfølgelsen, forteller operasjonsleder Jan-Erik Fossneset i Romerike politidistrikt til Aftenposten.no.

 

Si meg, hva slags politi har vi egentlig her i landet? oO

Du skal ikke se bort ifra at de risikere å miste jobben om de bruker fysisk makt, er jeg redd.

 

 

sn: 5983. The Police - [Crimewatch #09] Message in a Bottle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skal ikke se bort ifra at de risikere å miste jobben om de bruker fysisk makt, er jeg redd.
Jeg trodde de hadde ganske vide fullmakter om de ble truet først? Om h*n var redd, var det jo fortsatt bare å følge etter på avstand og ringe etter assistanse.
Lenke til kommentar
Jeg trodde de hadde ganske vide fullmakter om de ble truet først? Om h*n var redd, var det jo fortsatt bare å følge etter på avstand og ringe etter assistanse.

Kanskje de frykter paristilstander.

 

"DERE DREPTE DEM! UNGDOM SINT! UNGDOM KNUSE!"

"Altså, det er da ikke vår skyld at de løp oppå jernbanesporet."

"DERE SKUKKE HA FULGT ETTER DEM, DA, TEITINGER!"

"De bedrev jo hærver..."

"DREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!"

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
"DERE DREPTE DEM! UNGDOM SINT! UNGDOM KNUSE!"

"Altså, det er da ikke vår skyld at de løp oppå jernbanesporet."

"DERE SKUKKE HA FULGT ETTER DEM, DA, TEITINGER!"

"De bedrev jo hærver..."

"DREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!"

Minner meg om den saken fra london der noen taggere som ble tatt på fersken løp inn i tunnelen for å slippe unna. Så kom der en t-bane. :wee:

Darwinisme i praksis, skulle gjerne sett at noen av taggeshitkidsene i oslo falt ned på en linje ofg ble drept enten av strøm eller tog/bane også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...