Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen, men jeg trenger noe moro i livet mitt tror jeg. Noe som kan få meg opp og ut av gjørma og mørket og alt.

Jeg sier ikke at jeg skal ta piller for å løse noe, jeg sier jeg skal dope meg for å unnslippe ting og tang.

Og jeg sitter bare inne store deler av dagen når jeg er for sjuk til å gå ut, samt når jeg prøver å slutte og røyke (som jeg gjør nå, røyking og sjukdom er uansett en forjævlig kombinasjon. Smaker død og fordervelse av kreftpinnene mine), eller når det er knallsol og pent vær.

 

Men du har vel rett.

Jeg er et problembarn sånn sett.

 

 

Shikaru, ja. Frisk luft gir meg hodepine.

Det siste året jeg bodde hjemme, forlot jeg bare rommet for å spise middag nå og da, samt for å gå på skolen / henge med venner.

Ellers satt jeg innesperra på rommet i tung og dårlig luft stort sett hele tiden og etterhvert, hver gang jeg forlot rommet, fikk jeg hodepine.

Alltid like irriterende. Derfor ble jeg sittende inne på rommet.

 

Det fulgte med meg til Steinkjer, lå i dvale til vinteren kom og når jeg har vært sjuk den siste uka og bare en dag på skolen eller noe, samt to ganger på butikken, har jeg virkelig merka det.

Hver gang jeg forlater hybelen, kommer hodepina.

Ut i friskluft og lys, blir for mye på en gang tror jeg.

 

Å møte sola i dag var vondt rett og slett.

I går da jeg var ute var det overskya. Mye bedre, men sterk sol derimot. Gawd!

Lenke til kommentar

- Han satt i avhør da han slo ned en av våre kolleger, og stakk av. En annen kollega fulgte etter ham, men ble truet med en plankebit, og avbrøt da forfølgelsen, forteller operasjonsleder Jan-Erik Fossneset i Romerike politidistrikt til Aftenposten.no.

 

Si meg, hva slags politi har vi egentlig her i landet? oO

Lenke til kommentar
- Han satt i avhør da han slo ned en av våre kolleger, og stakk av. En annen kollega fulgte etter ham, men ble truet med en plankebit, og avbrøt da forfølgelsen, forteller operasjonsleder Jan-Erik Fossneset i Romerike politidistrikt til Aftenposten.no.

 

Si meg, hva slags politi har vi egentlig her i landet? oO

Den type politi som ikke er bevepnet og må vike når de kommer med vold?

 

Men the funney jah :lol:

 

 

 

 

http://vol.no/nyhet.asp?F=F&N=21077

Torfinn.jpg
Den 23 år gamle Torfinn Iversen fra Sortland får i Berlin sjansen til å presentere sin film "Et kjærlighetskapittel". Det er på den tyske studentfilmfeestivalen Seh Süchte Iversen dette nå skjer.

 

Torfinn Iversen er en av bare to unge unge regissører fra Norge som er valgt ut til å få presentere sin film. Festivalen som avholdes for 37. gang er Europas største studentfilmfestival og viser studentfilmer fra hele verden, ifølge en pressemelding fra Nordland fylke.

 

- Vi er veldig stolt over å ha en av våre studenter representert på denne prestisjetunge festivalen, sier rektor ved Nordland kunst- og filmfagskole, Siri Kvitvik.

Hun opplyser at "Et kjærlighetskapittel" ble spilt inn i fjor da 2. års studentene ved Nordland kunst- og filmfagskole i Kabelvåg lagde sine høstfilmer.

"Et kjærlighetskapittel" handler om hva som skjer med 17 år gamle Per som bor hos bestefaren sin. Per tar med seg hjem venninnen Line på gutterommet, mens bestefaren skal klippe en venn av seg i etasjen under.

Historien utforsker relasjonen mellom gammel og ung på en morsom måte, og mange vil kanskje kjenne seg igjen fra lignende situasjoner, heter det i omtalen av filmen.

Gikk på skole sammen med denne fyren 8)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...