Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så en episode på youtube og ble positivt overasket :) minner litt om en annen serie da :p

Det er jo faktisk samme prinsippet. x)

Samme som har laget begge seriene, om ikke jeg husker feil. Blir nesten en slags oppfølger, bare at det ikke er en oppfølger. xD

Lenke til kommentar
Hei, hopp og sprell! Lenge siden jeg har postet her :p

..og så sa du ikke mer :wee:

Trodde det var et comback eller.no jeg =(

 

 

Da har jeg demontert de to sengene som sto på rommet her og fått kastet opp min dobbeltseng. Skal legge meg tidlig og nyte det å kunne snu seg i søvne uten å måtte drive å styre så jææævlig i de små ekle knøttsengene :mad:

Så har anlegget også kommet på plass. Skal flyttes litt så jeg får det bak meg tror jeg, skal se om jeg finner skruer til den hylla brodern brukte.

Men beste av alt: Jeg fant zippoen min! :D

Trodde jeg hadde mistet den for alltid. Fant den i ei lomme på ei bukse. Trodde jeg hadde mistet den..var bombe sikker på at jeg aldri kom til å se den igjen *gråte en skvett av glede*

Lenke til kommentar
Så siden du er moderator så kan du gjøre som du vil?

hihi. måtte bare. :p

Nja...ikke akkurat som en vil men stort sett så? :w00t:

 

 

Scandinavian shuffle. Slutten. Kan ta begynnelsen og, hvis du vil?
Uhm..sa meg ingenting men hvis det er noe du brenner for så skal ikke jeg stoppe deg :)
Lenke til kommentar
Uhm..sa meg ingenting men hvis det er noe du brenner for så skal ikke jeg stoppe deg :)

Jeg husker det ikke. Bare ladlar'm, ladlar'm, ladlalaa, ladlar'm, ladlar'm ladlaraaaaaa. :(

 

FAEN!!!

 

Gjett hvem som strøyk eksamen i Internettprogrammering ...

*klemmepå*

Lenke til kommentar
Jeg husker det ikke. Bare ladlar'm, ladlar'm, ladlalaa, ladlar'm, ladlar'm ladlaraaaaaa. :(
Åhh..den der ja. Den er fin. *synge sammen med*
Biril er en slask. ^^
Mann..vil du virkelig gå inn på den diskusjonen? :wee:

 

(men ja du har nok rett i det ^^)

 

 

Gawd, hva slags medikament funker best på å komme seg inn i en egen verden der man bare kan bli og ha vanskelig for å komme ut av?

Jeg har tilgang til mye rart i skapene her, så bare si meg noen navn ...

Frisk luft og sunn fornuft.
Lenke til kommentar

Hvem har sagt at det skal være morro i det?

 

Har du noen gang tenkt at det at piller ikke alltid er løsningen og ivertfall ikke det å sitte inne store deler av dagen? :roll:

Gah...nei..sorry smurf, jeg gidder ikke denne diskusjonen med deg, jeg har prøvd på den før og jeg og du kommer ingen vei med den :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...