Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier man å si "Gratulerer" når folk har klipt seg? ^^ Men men, nei har ikke skinnet meg. Men hadde ganske langt hår før, så det var digg å få det litt kortere.

 

|----------|

 

Er vel så kort. :wee:

 

Edit: Bolivar, jeg trodde du var ei jente. :o

 

Gammel tradisjon her oppe...

 

Når nokken har klipt seg er det enten Gratulere, eller gratulere med ny sveis ;)

Koffor det?

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar
Hei, jeg er nokså ny her, leser her hver dag, og skriver alt for lite x)

Da får du bare ikke gi deg. ;)

 

L4r5, vil du ha meg ut? :( Vært med siden SO3, er vel ikke for ny nok for deg! *skuffet* /emocut

Les hva jeg skriver da... Jeg vil ha nye. Sier ikke noe om at jeg vil ha de gamle ut. ;)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er nokså ny her, leser her hver dag, og skriver alt for lite x)

Gjør som oss andre. Vi har nesten sluttet å lese. Vi har sluttet å tenke over det vi skriver. Vi bare poster. Meningsløst crap day in, day out.

Ja, jeg er dendrofil.

 

Og jeg bruker å kle meg ut et tre, og stille meg i hagen til Underpants

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
L4r5, du vil ha flere av disse? I don't get it.

 

"heheaha lollo jeg er dendrofil!!" "jeg står i hagen din forkledd som et tre haehhahe"

 

:dontgetit:

Enig i at enkelte samtaler kan være litt prepubertale (no offence til noen. er litt prepubertal selv til tider) . Men løsningen på det må jo være et bedre utvalg av brukere. De to jeg nevnte i den andre tråden er jo strålende eksempler på akkurat dette.

Lenke til kommentar

Herlighet da, det var jo bare spøker basert på: "Gjør som oss andre. Vi har nesten sluttet å lese. Vi har sluttet å tenke over det vi skriver. Vi bare poster. Meningsløst crap day in, day out."

 

 

 

Edit:

Det blir jo akkurat like seriøst som

Heller gode gamle enn nye dumme. :>

Fra deg håks

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...