Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars: Du vet hva de gjør med dyr som har kroniske smerter? :) Fra spøk til alvor, jupp det er forferdelig for folk som tasser rundt med kroniske smerter som aldri gir seg. Fatter har det sånn, han er helt ødelagt i ryggen og må knaske Paralgin Forte for å komme igjennom dagen. Aner ikke hvor mange han tar, men jeg har fått inntrykk av at det er ganske mange. Smertestillende er skumle saker enten det er den ene eller andre varianten vil jeg tro.

Lenke til kommentar
For å fylle min sunne del så har jeg..

 

 

Vent.. Hvilken sunn del?

Amen to that, brotha yo!

 

Føler for å begynne å trene nå egentlig, men finnes ikke lysten på å gå på treningsstudio. Kanskje jeg skal realisere pushups/situps/jogge-planen min? :p

Lenke til kommentar
For å fylle min sunne del så har jeg..

 

 

Vent.. Hvilken sunn del?

Amen to that, brotha yo!

 

Føler for å begynne å trene nå egentlig, men finnes ikke lysten på å gå på treningsstudio. Kanskje jeg skal realisere pushups/situps/jogge-planen min? :p

 

Jogging er ikke så gæli. Men sykkling funker fint om du har lett for å få vondt i føttene (asfalt er ikke bra å jogge på).

Her jeg bor er hen noen smarte ruter for å sykle rundt hele byen.. Det er en lang tur, men den er morsom! Mye opp og ned bakker :p

Lenke til kommentar
om du setter deg på et bord, fester føttene bak nakken og velter deg selv utfor, så knekker sikkert litt av hvert opp.

 

Jeg tar ikke ansvar for eventuelle uhell.

 

 

 

 

Edit:

Drit også, nå herjer russen uttafor...

*synke sammen og late som jeg ikke er her*

Russ nå? Wtf? Vår Russ bryter ikke løs før 25.

Lenke til kommentar

Du presterte å kalle meg Petter :cry:

You hurt my feelings!

 

Hvor bor du da?

Jeg befinner meg for øyeblikket i Stranda kommune (gerianger og der vet du).

Masse veier, masse bakker som gir god trim, og stort sett pent vær

 

 

 

Edit:

IT lærling.. Hmm..

En kompis av meg har blitt tatt ganske så kraftig har jeg hørt.. Det var bare rykter, men jeg vet ikke helt jeg.

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Ser TWFA kikker på tråden. Synes du burde delta litt her jeg. Det er tross alt du som har laget tråden. Og med deg innom fra tid til annen så kanskje det blir lettere å få inn friskt blod også. Er alt for mye av de samme folka hele tiden. Jeg vil ha nye folk her. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...