Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, jeg har skikkelig lyst på mus nå ...

Søte små hårete hvite mus?

 

Mus må gjerne være hvite og små, helst rosa når jeg tenker meg om, men grensen går ved hårete.

Om man faktisk liker hvite mus burde man vurdere om det er verdt å være nekrofil =)

Lenke til kommentar
Snart må du finne noe annet å gjøre deg susen på, men det vet du kanskje?

 

"Somadril trekkes i Norge

Somadril flyttes til reseptgruppe A og trekkes 1.5. 2008. Statens legemiddelverk mener at virkestoffet karisoprodol medfører så store ulemper at det ikke bør være på markedet."

http://www.tidsskriftet.no/index.php?vp_SEKS_ID=1538104

Joda... Dette var den siste som var igjen på brettet. Og leger har ikke lenger lov til å skrive dem ut.

Problemet med at de har trukket den er at de ikke har noe muskelavslappende som fungerer like godt på alle.

Ser helt klart det poenget med at det fører til så store ulemper og at potensialet for misbruk er for stort. For som sagt. Jeg blir susen av EN.

Men har jeg valget mellom å bli susen og å ha så vondt at jeg ikke klarer noen ting så velger jeg helt klart å bli susen.

Merker allerede nå at jeg hadde ikke hatt noe bak rattet på en bil å gjøre i dag f.eks.

Og det er MANGE som kjører bil etter å tatt somadril.

Det finnes alternativer til somadril. Men disse virker desverrre ikke like godt på alle som nevnt.

Lenke til kommentar
Gud, jeg våkna opp med så vondt i nakken at jeg omtrent ikke klarte å bevege på hodet. Nå ligger jeg å venter på at Somadrilen skal gjøre jobben sin og løsne litt opp.

 

"Ulempen" er at somadrilen gjør meg susen samtidig. :fun:

Du er ikke alene. Våknet (forsov meg til skolen...) isted med kraftige smerter i høyre skulderblad. Værste er at jeg skal på thaiboksing senere ikveld så jeg håper det går bedre innen da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...