Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan noen trylle sånn at jeg får normal døgnrytme? god morgen folkens, forresten... jeg fikset min i dag bare og overnatte hos Nora en natt det Du anbefaler andre det ja? Okay. *løpe til Nora* Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvem er Nora? Jeg trenger henne >_< Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det tviler jeg ikke akkurat så mye på, hadde en del "nei, men jeg bruker tele2. Dere er dyre!" største problemet er folk som har hatt "televerket" i mange år, og vil ikke bytte nå siden de er fornøyde med det tilbudet de har i dag Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En lesbe på "Date my mom", tragisk nok. Hun så ut som Shane i The L Word, bare med tøffere hår, piercing i leppen og det søteste lille fregnedrysset og.. Og.. Ååh. Hun var så pen. aww, Nice Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei nerder, fortapte sjeler og håpløse tilfeller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan noen trylle sånn at jeg får normal døgnrytme? god morgen folkens, forresten... jeg fikset min i dag bare og overnatte hos Nora en natt det Okay. Da låner jeg Nora en natt da Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan noen trylle sånn at jeg får normal døgnrytme? god morgen folkens, forresten... jeg fikset min i dag bare og overnatte hos Nora en natt det Okay. Da låner jeg Nora en natt da Jeg blir med Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kanskje jeg kan spore henne ned. Og finne msnen hennes. Navn - facebook - søk. Rart hvor mange man finner der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 aww, Nice Jaaa. Gah. They don't make 'em like that in Norway. Kanskje jeg kan spore henne ned. Og finne msnen hennes. Navn - facebook - søk. Rart hvor mange man finner der Var det med navn, da Moren hennes het "Leslie". Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 aww, Nice Jaaa. Gah. They don't make 'em like that in Norway. Du må lete litt uten for Bergen lille venn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke så perfekt som henne. Kanskje jeg kan spore henne ned. Og finne msnen hennes. Og bare. JENTEKOS! GLHF Du anbefaler andre det ja? Okay. *løpe til Nora* jeg anbefalte det ikke... fortalte bare om min løsning Hvem er Nora? Jeg trenger henne >_< beklager, MIN kjæreste! finn din egen Okay. Da låner jeg Nora en natt da om det er greit for henne, så skal vi kanskje klare og få ordnet det Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det tviler jeg ikke akkurat så mye på, hadde en del "nei, men jeg bruker tele2. Dere er dyre!" største problemet er folk som har hatt "televerket" i mange år, og vil ikke bytte nå siden de er fornøyde med det tilbudet de har i dag Ja, jeg liker slike kunder jeg Alltid lett å selge de masse rart og spesielt om du snakker litt historie med dem Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) beklager, MIN kjæreste! finn din egen Hvorfor får l4rs lov og ikke jeg? Endret litt unødvendig quoting. -heilage Edit: Takk heilage, tenkte den var litt drøy ja. Endret 10. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg blir med Back off din kebab Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor får l4rs lov og ikke jeg? :sad: Fordi jeg er kewl Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fordi han har tenkt til å utnytte L4r5. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor får l4rs lov og ikke jeg? :sad: Espen vet han taper mot L4r5 om han tar opp kampen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du må lete litt uten for Bergen lille venn Jeg gjør det. Jeg har funnet noen og. Men ingen som var så unaturlig pene som henne. daamn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Fordi han har tenkt til å utnytte L4r5. Er det utnytte om jeg også vil? Endret 10. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jaaa. Gah. They don't make 'em like that in Norway. Jeg kan kidnappe henne, og pakke henne inn med en sløyfe på toppen. Sååå kan det være bursdagsgaven din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg