Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det faktisk ikke så lenge igjen til sommeren. Selvom det kanskje ikke ser sånn ut.

Her er det bar asfalt på veiene, noe som er veldig flott. Siden bilen min har bakhjulstrekk og er nesten ubrukelig på vinterføre/glatt føre.

Så det blir råning på høyt nivå nå da?

Lenke til kommentar
Så det blir råning på høyt nivå nå da?

Njaa. Det har ikke vært så mye til nå, har en gammel Ford Sierra 86 modell. Med bare orginalt utstyr, dvs. kasettspiller + radio og rimelig dårlige høytalere, så ikke noe særlig å vise fram. I dag har jeg faktisk fått hjelp med å ta ut kasettspilleren, sånn at jeg kan sette inn en nyere cd-spiller.

Lenke til kommentar
Hva kan jeg si? Det har ikke vært lett å klare seg foruten din ... tja, vel ... generelle tilstedeværelse heller.

 

Kan jeg tenke meg. Hva skal man med et elsk-elsk forhold, når man kan ha et elsk-hat forhold?

 

Det var litt synd da... Får kjøpe den eller noe da... Merkelig film :hmm:

Hehe, neida ikke merkelig, bare veldig søt. Stardust er en skikkelig godfilm. :)

Lenke til kommentar
Nå om jeg bare kunne slutte å blø ...

 

I nesa? :p

Ta og rull en sånn der ... rullings, av papir, også stapper du en opp.. i nesa.. XD

Dumt, men virker faktisk.

Det er faktisk det jeg har gjort.

Sitti her med to rullingser av toalettpapir stappa oppi nesa.

En i hvert blødende nesebor.

 

Stoppa til slutt da. Etter å ha vært innom klemming og stapping hode frem og tilbake og kald skje og gudene vet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...