Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 dakar sikkert ikke like bra i virkeligheten som på tv Jeg tror deg ikke. Hun virket perfekt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 synes det er ganske greit jeg sitte på en stol, beina på bordet, kaffe i hånda, og prate med folk... ser ikke problemet jeg Nja.. Tror ikke du har jobbet for telenor før "Sitt pent og skyld på brukerfeil uansett! Om det er her så avvent et par dager og fiks det om mulig" Kjenner til den ja Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal det ikke funke nå? Da kunne vi jo like godt blitt hjemme fra jobb idag daSitat ansatt etter bios-update på serverene. Nede i 15 minutter. Ahh, sytete folk er et stress Når slikt skjer hos oss er det sånn: "Hey... stille nå. SYNNØVE! DET ER STILLE!" - Ja, noe feil med serverene. De skal fikse det iløpet av en halvtime. "Yay! Kom folkens, vi går og røyker!" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nja.. Tror ikke du har jobbet for telenor før sant... jeg selger for tele2 jeg... vi har gode priser Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Når slikt skjer hos oss er det sånn: "Hey... stille nå. SYNNØVE! DET ER STILLE!" - Ja, noe feil med serverene. De skal fikse det iløpet av en halvtime. "Yay! Kom folkens, vi går og røyker!" Hørtes ikke så verst ut^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 *få øye på kitty blandt pålogga medlemmer* *veive* Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nja.. Tror ikke du har jobbet for telenor før sant... jeg selger for tele2 jeg... vi har gode priser Jupp, det er problemet til Telenor, alt er så sykt kostbart! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror deg ikke. Hun virket perfekt. men det er jo du også! så du trenger ikke dra til USA... de kommer til deg Når slikt skjer hos oss er det sånn: "Hey... stille nå. SYNNØVE! DET ER STILLE!" - Ja, noe feil med serverene. De skal fikse det iløpet av en halvtime. "Yay! Kom folkens, vi går og røyker!" høres skremmende kjent ut Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har, for første gang i mitt liv, blitt betatt av noen på TV. Sukk.Ikke sånn "Oi. HAWT!" men sånn. Aww. Dette er urettferdig, jeg vil flytte til USA og finne henne. Hveeem? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har, for første gang i mitt liv, blitt betatt av noen på TV. Sukk.Ikke sånn "Oi. HAWT!" men sånn. Aww. Dette er urettferdig, jeg vil flytte til USA og finne henne. Hveeem? En lesbe på "Date my mom", tragisk nok. Hun så ut som Shane i The L Word, bare med tøffere hår, piercing i leppen og det søteste lille fregnedrysset og.. Og.. Ååh. Hun var så pen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jupp, det er problemet til Telenor, alt er så sykt kostbart! og derfor har vi det i tele2 en ganske enkel jobb Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 *få øye på kitty blandt pålogga medlemmer**veive* Hvordan har du det i dag? Fortsatt syk. Men er bedre i dag =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan noen trylle sånn at jeg får normal døgnrytme? god morgen folkens, forresten... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan noen trylle sånn at jeg får normal døgnrytme? Det må du nesten klare selv. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jupp, det er problemet til Telenor, alt er så sykt kostbart! og derfor har vi det i tele2 en ganske enkel jobb Det tviler jeg ikke akkurat så mye på, hadde en del "nei, men jeg bruker tele2. Dere er dyre!" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan noen trylle sånn at jeg får normal døgnrytme? god morgen folkens, forresten... jeg fikset min i dag bare og overnatte hos Nora en natt det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) håpe du bli bedre igjen da.. Kitty.. Endret 10. januar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hoi hoi. Kake på jobb to dager på rad. *rap* Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 mikroen En amerikaner i 20-årene, som hadde forlest seg på Bibelen, gikk til det noe drastiske skritt å kappe av seg den ene armen med sirkelsag og legge den i mikroen. Da sheriffen i Kootenai County i Idaho fant 20-åringen, hadde han surret på bandasje for ikke å forblø, mens den avsagede armen fortsatt lå i mikroen. - Den var noe kokt da vi ankom, forteller sheriff Ben Wolfinger. Den unge mannen ble straks kjørt til sykehus, der han raskt ble overflyttet til psykiatrisk avdeling. - Et trist tilfelle av sinnssykdom, sier sheriffen, som forteller at mannen begrunnet den drastiske handlingen med at han var bærer av dyrets merke. Dyrets merke er omtalt i Johannes åpenbaring i Det nye testamente, mens Matteusevangeliet oppfordrer den som synder med høyre hånd til å kappe den av og kaste den Offe:P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror deg ikke. Hun virket perfekt. men det er jo du også! så du trenger ikke dra til USA... de kommer til deg Ikke så perfekt som henne. Kanskje jeg kan spore henne ned. Og finne msnen hennes. Og bare. JENTEKOS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg