Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lenge er det normalt å blø neseblod uansett?

Jeg blør enda ...

klem på nesa, evt tett den med propper, og hold hodet fremover. Holder du det bakover, vil blodet bare fortsette og renne ned i halsen, men holder du det fremover, vil blodet nå opp il "blødnngspunktet", og det vil ikke være plass til at mer blod renner ut.

Lenke til kommentar
Og det er da altså trygt å ferdes her? :p

Bare du ikke er hvit, går i klær til over 100-lappen eller viser at du har råd til mer enn en kebab.

Du overlever nok :) . Er ikke noe farlig, Oppsal, Skøyenåsen og Godlia, tre sider av samme sak. Såklart ser du pussige skruer, men hvem har ikke opplevd det?

Lenke til kommentar
Hvor lenge er det normalt å blø neseblod uansett?

Jeg blør enda ...

klem på nesa, evt tett den med propper, og hold hodet fremover. Holder du det bakover, vil blodet bare fortsette og renne ned i halsen, men holder du det fremover, vil blodet nå opp il "blødnngspunktet", og det vil ikke være plass til at mer blod renner ut.

Aha.

Jeg klemte først.

Da fosset blodet ut, så jeg mekket en papir-propp og stappet oppi der en liten time.

Tok den ut og konstaterte at det blødde enda, prøvde å klemme igjen, holdt i 5 min, alt virket bra, jeg lyste oppi nesa og så at det hadde hopa seg opp en dam inni der, jeg nøys og det var på 'an igjen.

 

Får prøve å holde hodet fremover denne gangen da.

 

Håper jeg ikke får kvelnings-følelsen av det ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...