Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uff da.. du er ikke den eneste... blir ett helvete og komme tilbake på jobb igjen :S

Har dere ikke internett på jobben? Jeg mener. Jeg har venner som jobber som telefonselgere. De sitter som oftest på msn og sånn samtidig, og bare multitasker. :wee:

har internett og forum ja... bare ikke msn :p så burde jo gå strålende :D

Lenke til kommentar
Jeg jobber som telefonselger for Nor Vital, Eurovita og Science for Life, jeg har ikke tilgang til internett.

men du har heller ikke bruk for det... :p

jeg trenger det for og sammenligne priser :)

Det er ganske slitsomt å jobbe som telefonselger, ikke akkurat noe jeg kunne tenkt meg å prøve igjen ihvertfall :)

synes det er ganske greit jeg :) sitte på en stol, beina på bordet, kaffe i hånda, og prate med folk... ser ikke problemet jeg :)

Lenke til kommentar

Irriterende.

Jeg klarer ikke logge på forumet via mobilen.

Ergo er jeg avhengig av å komme på en PC, og det skjer jo aldri før 12 :(

Så fremt jeg ikke tar med laptopen på skolen og surfer, men da ender jeg stort sett med å spille WoW i stedet, og uten mus, gidder jeg ikke det heller så da blir jeg sittende å surfe pr0n via mobilen i stedet.

Og sånn går dagene. Teori er kjedelig og XHTML 1.0 strict er tungvindt og unødvendig når man har Transitional, men nei da, sistnevnte er fy-fy å bruke ifg. læreren ><

Lenke til kommentar
synes det er ganske greit jeg :) sitte på en stol, beina på bordet, kaffe i hånda, og prate med folk... ser ikke problemet jeg :)

Nja.. Tror ikke du har jobbet for telenor før :p

Er man under atten så har man ikke så mye valg, egentlig.. Det er litt kjipt. Er enten telefonselger eller jobbe på lager/i butikk.

Det er sant, men jeg er over og har et valg ;)

Det er en helvetes jobb. Men jeg er herdet, jeg har snart jobbet der i to år nå.

Såpass, det er jo ganske bra det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...