Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hva er grunnen til att dere sitter her på forumet i dag da? Lunsj. Time om 2 minutter, og da er det farvel, DNFK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hva er grunnen til att dere sitter her på forumet i dag da? At jeg er avhengig av dette stedet... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 At jeg er avhengig av dette stedet... uff da.. du er ikke den eneste... blir ett helvete og komme tilbake på jobb igjen :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 uff da.. du er ikke den eneste... blir ett helvete og komme tilbake på jobb igjen :S Har dere ikke internett på jobben? Jeg mener. Jeg har venner som jobber som telefonselgere. De sitter som oftest på msn og sånn samtidig, og bare multitasker. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har dere ikke internett på jobben? Jeg mener. Jeg har venner som jobber som telefonselgere. De sitter som oftest på msn og sånn samtidig, og bare multitasker. Samme som meg. Bortsett fra at jeg ikke sitter på msn og ikke er telefonselger Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg jobbet som telefonselger for Telenor en stund og vi satt og bare surfet mens vi skravlet med kunder Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet at b-real ikke trivdes så veldig med 1881-jobben vertfall =/ . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet at b-real ikke trivdes så veldig med 1881-jobben vertfall =/ . Dakar b-real Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg jobber som telefonselger for Nor Vital, Eurovita og Science for Life, jeg har ikke tilgang til internett. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 uff da.. du er ikke den eneste... blir ett helvete og komme tilbake på jobb igjen :S Har dere ikke internett på jobben? Jeg mener. Jeg har venner som jobber som telefonselgere. De sitter som oftest på msn og sånn samtidig, og bare multitasker. har internett og forum ja... bare ikke msn så burde jo gå strålende Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er ganske slitsomt å jobbe som telefonselger, ikke akkurat noe jeg kunne tenkt meg å prøve igjen ihvertfall Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg jobber som telefonselger for Nor Vital, Eurovita og Science for Life, jeg har ikke tilgang til internett. men du har heller ikke bruk for det... jeg trenger det for og sammenligne priser Det er ganske slitsomt å jobbe som telefonselger, ikke akkurat noe jeg kunne tenkt meg å prøve igjen ihvertfall synes det er ganske greit jeg sitte på en stol, beina på bordet, kaffe i hånda, og prate med folk... ser ikke problemet jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er ganske slitsomt å jobbe som telefonselger, ikke akkurat noe jeg kunne tenkt meg å prøve igjen ihvertfall Er man under atten så har man ikke så mye valg, egentlig.. Det er litt kjipt. Er enten telefonselger eller jobbe på lager/i butikk. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er ganske slitsomt å jobbe som telefonselger, ikke akkurat noe jeg kunne tenkt meg å prøve igjen ihvertfall Det er en helvetes jobb. Men jeg er herdet, jeg har snart jobbet der i to år nå. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hva er grunnen til att dere sitter her på forumet i dag da? Fordi jeg kjeder meg! Er på skolen, men har ingenting å gjøre jo.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 JEg har, for første gang i mitt liv, blitt betatt av noen på TV. Sukk. Ikke sånn "Oi. HAWT!" men sånn. Aww. Dette er urettferdig, jeg vil flytte til USA og finne henne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Irriterende. Jeg klarer ikke logge på forumet via mobilen. Ergo er jeg avhengig av å komme på en PC, og det skjer jo aldri før 12 Så fremt jeg ikke tar med laptopen på skolen og surfer, men da ender jeg stort sett med å spille WoW i stedet, og uten mus, gidder jeg ikke det heller så da blir jeg sittende å surfe pr0n via mobilen i stedet. Og sånn går dagene. Teori er kjedelig og XHTML 1.0 strict er tungvindt og unødvendig når man har Transitional, men nei da, sistnevnte er fy-fy å bruke ifg. læreren >< Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal det ikke funke nå? Da kunne vi jo like godt blitt hjemme fra jobb idag da Sitat ansatt etter bios-update på serverene. Nede i 15 minutter. Ahh, sytete folk er et stress Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 JEg har, for første gang i mitt liv, blitt betatt av noen på TV. Sukk.Ikke sånn "Oi. HAWT!" men sånn. Aww. Dette er urettferdig, jeg vil flytte til USA og finne henne. dakar sikkert ikke like bra i virkeligheten som på tv Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 synes det er ganske greit jeg sitte på en stol, beina på bordet, kaffe i hånda, og prate med folk... ser ikke problemet jeg Nja.. Tror ikke du har jobbet for telenor før Er man under atten så har man ikke så mye valg, egentlig.. Det er litt kjipt. Er enten telefonselger eller jobbe på lager/i butikk. Det er sant, men jeg er over og har et valg Det er en helvetes jobb. Men jeg er herdet, jeg har snart jobbet der i to år nå. Såpass, det er jo ganske bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg