Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hvor mange sider DNFK har er omtrent like interessant som hvor ofte frøken Spears går på do. sikkert noen som bryr seg... Kibs: personlig liker jeg best og gå under navnet Superninjamannen, eller Espen... Endret 10. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Antall sider. Det var en av grunnene til at SO ble stengt, nemlig.Men nå er det jo ikke forbudt. Og derfor skal vi gjøre det? Det er irriterende. Omtrent som å tenke at "Jeg liker ikke dette i det hele tatt, men jeg gjør det allikevel, fordi det er lov". Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs: personlig liker jeg best og gå under navnet Superninjamannen, eller Espen... Du er en pai. Bare aksepter det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs : Du er jo ekstrem^^. Pai : Joda. Men folk bryr seg jo om så mye rart. Selv er jeg utrolig lei av at media lager en big deal ut av alt hun gjør. De kunne brukt tiden på noe mer interessant og fornuftig enn den...dafsa der. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs : Du er jo ekstrem^^. Nei, det er jeg ikke. Kommer nesten ikke til å være her de neste dagene, faktisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs : Du er jo ekstrem^^. Nei, det er jeg ikke. Kommer nesten ikke til å være her de neste dagene, faktisk. Sikkert. Du sjekket sikkert antall innlegg med en gang du kom på i dag og fikk panikk fordi du hadde mindre enn hundre mer enn meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs : Du er jo ekstrem^^. Nei, det er jeg ikke. Kommer nesten ikke til å være her de neste dagene, faktisk. Ikke det? Hmm, nå burde jeg lage meg frokost eller noe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sikkert. Du sjekket sikkert antall innlegg med en gang du kom på i dag og fikk panikk fordi du hadde mindre enn hundre mer enn meg. Nei, jeg sjekket det etter at jeg hadde skrevet to poster. Og du hadde 444, noe som var et fint tall. Ikke det? Skole er en fin ting. Fortsatt syk? Stakar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hmm, nå burde jeg lage meg frokost eller noe. Jeg spiste dinokjeks til frokost Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kibs-søta : Syk enda ja. Men tror jeg er klar for skole igjen i morgen. Dinokjeks? Høres ut som min type frokost! Endret 10. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, jeg sjekket det etter at jeg hadde skrevet to poster. Og du hadde 444, noe som var et fint tall. Har jeg så mange innlegg? Shit. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Goodmorning KittyPus Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs-søta : Syk enda ja. Men tror jeg er klar for skole igjen i morgen. Bra. Har jeg så mange innlegg? Shit. Ja. Så ikke klag på meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Goodmorning KittyPus God morgen, puta =3. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har jeg så mange innlegg? Shit. Ja. Så ikke klag på meg. Nå måtte jeg faktisk sjekke. 511 innlegg? Oo Jeg gjør i hvert fall ikke konkurranse av det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs: personlig liker jeg best og gå under navnet Superninjamannen, eller Espen... Du er en pai. Bare aksepter det. greit da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg gjør i hvert fall ikke konkurranse av det. Anklager du meg for å gjøre det? Jeg er klekkende likegyldig ang. hvor mange poster jeg har. greit da Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 4 timer MDU nå, wuuhu Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hva er grunnen til att dere sitter her på forumet i dag da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 4 timer MDU nå, wuuhu Hva er MDU? Kibs: Jammen det er bra Jeg orker nemlig ikke flere sånne kvelder som i går med *Svare på hvert innlegg*-greie. Slitsomt med f5 hvert tredje sekund, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg