Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har alltid lurt på, er det sånn at det er en "gjeng" her inne som nesten kjenner hverandre (gjennom forumet og/eller privat), eller er det greit for "nykommere" å komme inn? Har liksom alltid følt at det har vært en gjeng, og at jeg er "too late" til å være en del av det. 

Ja, vi er en del som har blitt ganske kjent etterhvert. Og, ja, jeg ser problemet med å "komme inn" senere. Men nå har jeg hengt i tråden, og forgjengeren, siden 2006. Da blir det naturlig at noen av oss "gamlekara" kjenner hverandre bedre.

Det kan bli litt vanskelig for "nye" å komme inn i gjengen, men sånn er det overalt i livet, dessverre.

Synes forresten det er synd at det har blitt så mye mindre aktivitet i tråden. Kanskje du kan være med å hjelpe på det?

Uansett... Vi skal nok få deg inn i gjengen. Neste uke har jeg penger. Da kan vi ta en tur på Bar Barista eller noe og se om jeg får Arild (innehaveren) til å spinne noen bra plater. You in?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidligere var det flere sider på en dag. Nå tar det dager før en side er passert.

Har vært her i drøye 4 år, men kan ikke si jeg er "i gjengen" akkurat.

Det er tydeligvis din oppfatning, for jeg ser på deg som en av de halvfaste her inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Digget å lese/skrive i SO/DNFK da jeg var yngre. Nå er jeg bare bitter. 

Begynner å bli bitter selv. Og enda verre. Jeg har begynt å høylytt klage over dumskapen i avisene og på nettet. Begynner snart å ligne på svigerfar. :ohmy:

Men jeg tenkte jeg skulle begynne å bruke dette til noe konstruktivt. Inspirert av Sargon of Akkad sin Youtube-serie "This week in stupid" tenkte jeg at jeg kunne lage en egen norsk som het "Denne ukens dumskap". Da får jeg ut frustrasjonen min, Anfall slipper å høre på rantinga mi OG jeg får dekket litt av mitt eksponeringsbehov.,

Lenke til kommentar

Tidligere var det flere sider på en dag. Nå tar det dager før en side er passert.

Har vært her i drøye 4 år, men kan ikke si jeg er "i gjengen" akkurat.

Det er tydeligvis din oppfatning, for jeg ser på deg som en av de halvfaste her inne.

Du gjør det ja :)

Nja er kanskje halvveis, men er ikke helt dér.

Hva bedriver dere kvelden med i dag da?

Endret av RammsteinBK
Lenke til kommentar

Lite action eller er det bare mye juice-produksjon i gården?

Var tomt for den silikonbaserte og har ikke brukt vannbasert på tydeligvis flere år.

Edit: Juice-produksjonen er det ingenting å si på.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Du har et forsprang på 2k her inne så tror ikke din posisjon er truet med det første. Spesielt med tanke på mitt aktivitetsnivå for tida.

Mitt er ikke spesielt høyere, så dette er jo en ypperlig sjanse. Du kan få Anfall til å bli mer aktiv her inne for å slippe dobbelt-posting, så kan dere lufte diskusjonene deres her inne som annen, offentlig klesvask, og sørge for mer dramatikk og flere sider.

Hva bedriver dere kvelden med i dag da?

Sitter og irriterer meg over hvor sår jeg ble i kjeven etter å ha gapt i 30 minutter hos tannlegen. Nå som bedøvelsen endelig har gått ut, kan jeg endelig spise igjen, men alt jeg har er en pakke kjøttdeig (og krydder, men det er litt stuslig fredagsmiddag å spise krydra kjøttdeig), og en pizza-burger (som jeg er sånn halvveis skeptisk til). Men mat må jeg jo ha, 13 timer siden forrige måltid, og merker det godt.

Sitter også og irriterer meg over at jeg sovna på sofaen for noen timer siden. Kan gjøre det vanskeligere å få sove i kveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan få Anfall til å bli mer aktiv her inne for å slippe dobbelt-posting, så kan dere lufte diskusjonene deres her inne som annen, offentlig klesvask, og sørge for mer dramatikk og flere sider.

Problemet er at Anfall er den dama jeg noen gang har møtt som det er minst drama med. Derfor blir det ikke så mye skittentøysvask å lufte. Det mest skitne med oss er sexlivet og om jeg begynner å live streame det her så blir bare Jarmo sur.

Ikkesant, Jarmo?

*sitat for å gi Jarmo notifikasjon*

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, Lars, siden innlegget mitt føler jeg at jeg allerede har fått litt liv i tråden. Kanskje jeg blir en del av gjengen en dag? Som alltid vil jeg bare bli en del av gjengen om jeg er ønsket, jeg vil ikke presse meg på. 

Og så klart blir jeg med på Bar Barista :) 

Lenke til kommentar

Hvorfor røyker du elsigg, Rammstein? Er det drawbawk fra sigaretter eller bare kos? Om jeg har noe "makt" som veileder har jeg tvil om, men som sagt tror jeg genuin "del av gjengen"-status kommer av ren tillit og ikke av litt halv-random forumstatus gjennom verv. 

Lenke til kommentar

Som alltid vil jeg bare bli en del av gjengen om jeg er ønsket, jeg vil ikke presse meg på.

Gjør som meg; fake it 'till you make it. Jeg gjorde mitt inntog i tråden ved å poste som om jeg var en del av gjengen. Og i løpet av, veitafaen, et par måneder så var jeg visst det.

Go in, all guns blazing.

Lenke til kommentar

Hvorfor røyker du elsigg, Rammstein? Er det drawbawk fra sigaretter eller bare kos? Om jeg har noe "makt" som veileder har jeg tvil om, men som sagt tror jeg genuin "del av gjengen"-status kommer av ren tillit og ikke av litt halv-random forumstatus gjennom verv.

Kutta ut den daglige 20-pakningen med elsigg. Er både kos og for nikotin nå.

Tida går fort. Under 4 måneder til jeg blir småbarnsfar. Jøss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...