Bytex Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 fuck your electroswing. Jeg drikker vin og ser på mgp Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Norge gjør det ikke så gærnt. Bra. Fin 8 plass. Satset en bra slump på blant de 10 beste på oddsen og det holdt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Innrømmer at jeg ler av hun feite Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ler av hva? voks opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Traff visst et ømt punkt Jeg synes hun er herlig Endret 23. mai 2015 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hva er dette? Den store MGP-kafeen? Djeez. Glad jeg har electroswing og jazz fra 20- til 40-tallet å kose meg med. So what? er så lite aktivitet her uansett! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Nei blir mobbet for å være lubben :-( Lysten til og kutte Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg så også på ESC. Jeg syntes at det var litt artig da den blonde programlederen på et punkt sa at ingen hadde gitt henne telefonnummeret sitt så langt i kveld. Det var åpenbart en del av manus, men en kar som sto innen rekkevidde til høyre for henne, og ikke var en del av manuset, rekte henne kjapt mobilen sin. Tanken var vel at de skulle utveksle telefonnumre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor har ingen i hele verden sagt til meg at det ikke er skole imorgen???? Hadde jeg bodd alene eller under en stein hadde jeg møtt opp på skolen imorgen makan!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 I know that feel. Møtte opp en gang det var fridag selv. "Hmm, hvorfor er ingen biler på parkeringsplassen?" "Hvorfor står ingen ute og røyker?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hahha, er lett noe jeg kunne gjort imorgen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg gikk på skolen én dag for tidlig en gang på videregående. Jeg tror det var siste dagen i juleferien for 4 år siden. Veien min gikk gjennom en skog og da jeg kom til skogen, skled jeg inn på isen og trynet foran læreren min. "Skal du på skolen i dag da?" spurte hun. "Ja? Skal jeg ikke det?" spurte jeg mens jeg kavet meg opp på bena igjen. "Nei. Gå hjem og legg deg igjen," sa hun. Det var bra jeg bare var 200 meter hjemmefra og ikke hadde tatt buss i en halvtime, som enkelte av klassekameratene mine måtte. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor har ingen i hele verden sagt til meg at det ikke er skole imorgen???? Hadde jeg bodd alene eller under en stein hadde jeg møtt opp på skolen imorgen makan!!!! Opplyste om det for 2 dager siden her. Så du ikke det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor har ingen i hele verden sagt til meg at det ikke er skole imorgen???? Hadde jeg bodd alene eller under en stein hadde jeg møtt opp på skolen imorgen makan!!!! Opplyste om det for 2 dager siden her. Så du ikke det? neii har ikke vært her så mye:SS Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg er tilbake til gamle takter og sto opp nå, etter å ha klart å være oppe før 11 i flere uker nå. Ja ja, en gang måtte det jo gå til helvete, og bedre nå når jeg er arbeidsledig og ikke studerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg