Teitgutt Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Eg har ikkje lese nokon av dei, men karane er store fans av Knausgård og sa at det tematisk sett minna om han. Men dei kjenner måten min å skrive og fortelle på, og sa eg ikkje trengde å frykte noko. Personleg er det Shantaram og Dag som er drivkrafta. Ikkje noko mål å utlevere verken meg eller andre, men heller slå saman folk til andre karakterar, flytte rundt på historier etc. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg lurte på hvorfor du var på Levanger, ja. Er det en såpass gudsforlatt plass? Njæ, kanskje ikke SÅ ille, på høyde med Verdal, vil jeg anta. Langt fra så bra som Steinkjer, vel og merke. Smurf bor jo der Langt i fra. Eller rundt 1,5 time med tog og 45 - 50 min med buss (inkl. 30 - 45 min ventetid på at en ny buss skal gå, siden den forrige gikk i det toget rulla inn på stasjonen i Trondhjem). Jeg bor på Orkanger, og har aldri bodd på Levanger. Som Hedvig sier, er det i Sør-Trøndelag, og ikke i Nord-Trøndelag. Jeg bodde for øvrig fire år på Steinkjer, som ligger rundt 30 min (avhengig av kø og hvor fort du kjører, evt. om toget går slik det skal) nord for Levanger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jaja, hadde rett på -anger hvertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Ordene "Datasmurf" og "anger" har vært brukt i samme setning mer enn en gang. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Jaja, hadde rett på -anger hvertfall Jo jo, det er ikke det verste. Jeg er jo fra Stav-anger, også, så. Mye "anger" i livet mitt, ja, Lars. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Opplysning: Førstkommende mandag er helligdag. 2 Pinsedag. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Opplysning: Førstkommende mandag er helligdag. 2 Pinsedag.Er så jævlig lei helligdager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg blir så usikker om det er sosialt akseptert å trene i shorts på treningssenter pga all fokus på bekledning i disse dager??? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Tanktops er jo forbudt mange steder så hvem vet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) De vil vel ikke at treningssentrene skal bli et sted for sjekking og kåte griser som ikke gjør annet enn å kikke på damenes minimale bekledning. I UK er det visst blitt poppis med all-girl gyms, så jentene kan trene uten å føle seg beglodd ellernoe.. Endret 22. mai 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 dessuten vet jeg at singlet er forbudt flere steder, så man vet jo aldri Tror faktisk de har et lite gruppetreningsgreie i byen min som bare er for damer, men det er mer for overvektige folk i overgangsalderen tror jeg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 høres rart ut, her hvor jeg trener tror jeg folk kan få i stort sett hva dem vil Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Skjønner ikke at shorts skal være mindre akseptabelt enn gjennomsiktige cameltoe-tights. Men så ser jeg heller ikke problemet med singlet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 nei det får være grenser, har man helt bar overkropp, eller går naken, da skjønner jeg at noen kan reagere, men i følge media virker det som enkelte kjeder har i overkant strenge regler for bekledning Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Jeg blir så usikker om det er sosialt akseptert å trene i shorts på treningssenter pga all fokus på bekledning i disse dager??? Jeg bruker ofte shorts på trening, senest i dag. Det gjør mange andre også. Så det går nok fint. De vil vel ikke at treningssentrene skal bli et sted for sjekking og kåte griser som ikke gjør annet enn å kikke på damenes minimale bekledning. Helst skulle vel damene brukt treningsburka. Jeg ser forresten ikke hva som er galt med å titte på damenes minimale bekledning. Endret 22. mai 2015 av Zarac 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Tanktops er jo forbudt mange steder så hvem vet.Hvorfor??? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Tanktops er jo forbudt mange steder så hvem vet.Hvorfor??? Kan ikke ha våpen inne på treningssenter. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Så folk ikke skal kline svetten sin utover hele området vil jeg tro? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Pøh. Svetter man nok, renner det nok ut av skjorta uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg