Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at hver gang jeg trykker på "sist sette post" i en tråd jeg ikke har vært i på noen dager (noen ganger tilfeldig og) så kommer jeg på poster fra 23 august 2013? Samme dato hver gang, og skjer med veldig mange poster. Irriterende.

Lenke til kommentar

Har en vane for å klø på alt av små sår. Hadde et lite sår i går, ca 1mm, idag var den 3mm. Har satt på en liten bandasje så jeg ikke kommer til såret for å få klødd, er ihvertfall polstret :p. Små sår på 1mm blir fort 1cm og større når jeg først har satt i gang å klø..  :w00t:

Lenke til kommentar

Tja, sei det. Livet? Eg la det fram nokså ryddig på fest på 17 mai, men då var eg full i cava, så eg hugsar ikkje korleis eg så brilliant forklarte det og manuset mitt er ekstremt grovt og lite detaljert. Det er uansett ein semifiksjonell biografi der gode historier frå både meg og mine vert skrudd og sett saman til eit samanhengande verk. Litt Shantaram, litt Perks of Being a Wallflower, litt Dag. Ikkje så viktig om det blir utgitt ein dag, eigentleg. Er mest for å skrive noko, og så får ein sjå kva det ender opp som.

Lenke til kommentar

Er da ikke så gudsforlatt, et jo høgskole der og dermed en del studenter. Stort kjøpesenter som gjør at folk fra nærmeste bygdene kommer dit hele tida. Pleide å være kjempeartig badeland, men det er vel lagt ned for lengst.

Men det er nok ikke verdens mest spennende sted nei. Og siden jeg kan så mye om forumbrukerne vet jeg at Smurfen bor i fylket lengre sør ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

For nokre dagar sidan sa eg at eg skulle skrive bok. Det prosjektet går strålande. Dette blir bra.

Hva skriver du om?

Han skriver om en ung mann som forsøker å skrive.

SHUT UP, Knausgård og Ørstavik og Espedal og Vaage kan høre dere!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...