Teitgutt Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ekstremt godt humør på heile kompisgjengen, mykje gratis champagne, godt opplegg for heile dagen og heile dagen var ein generell suksess. Og andre folk var også i godt humør. Har jo blitt ein mindre sjenert mann med åra, så møtte jo ein drøss med nye oppegåande folk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Er så leeeeei av å bo i studentbolig. Herregud, gleder meg til å flytte. ene naboen min jukser med reglene, de bor 2 stk i enmannshybel, og har seff bare en nøkkel, og den ene jobber tydeligvis natt eller noe, og må ringe på rundt ett-tida HVER eneste natt. Selvfølgelig verdens mest skingrende ringelyd og. Er så lei. Endret 19. mai 2015 av HedvigR Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Er så leeeeei av å bo i studentbolig. Herregud, gleder meg til å flytte. ene naboen min jukser med reglene, de bor 2 stk i enmannshybel, og har seff bare en nøkkel, og den ene jobber tydeligvis natt eller noe, og må ringe på rundt ett-tida HVER eneste natt. Selvfølgelig verdens mest skingrende ringelyd og. Er så lei.Be han ringe kompisen isteden? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Er så leeeeei av å bo i studentbolig. Herregud, gleder meg til å flytte. ene naboen min jukser med reglene, de bor 2 stk i enmannshybel, og har seff bare en nøkkel, og den ene jobber tydeligvis natt eller noe, og må ringe på rundt ett-tida HVER eneste natt. Selvfølgelig verdens mest skingrende ringelyd og. Er så lei. Sov i ro Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Be han ringe kompisen isteden? Det er det han gjør, er bare at det skingrer sånn at jeg hører det alltid rett gjennom veggen. Sov i ro Huff, hater det. Uansett, flytter ut om en måned. Woo! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Såpass ja...Nei der var det ikke mye isolering mellom veggen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Å shippe noen betyr at man synes de passer sammen/ønsker at de skal bli sammen/passer som et par og lignendeDet gir jo ikke mening. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 I overetasjen er det ikkje verre enn at ein berre må høyre på nabojentene pøke i blant. Det er så ille i kollektivhyblane, altså? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg hører nesten aldri noe verken fra sidene eller over meg, så der er bra lydisolert her, bare forferdelig høye ringeklokker :O hører svææært sjeldent prating og musikk, så det kunne jo vært mye verre Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Be han ringe på TELEFONEN, ikke på klokka. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Dette er ikke folk jeg kjenner altså, bor ikke i kollektiv med dem og har kontakt. Burde jo egentlig banke på og forklare hvor plagsomt det er, er jo teit å sitte og klage når man ikke har prøvd å løse problemet. Men det er litt deilig å klage likevel Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Kan du ikke ringe studentsamskipnaden og fortelle at de er to og få dem kastet på hue og ræva ut? Det er mye morsommere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Hvorfor ødelegge for andre bare fordi man kan? 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 "Lars er en vis mann." - gammelt forumjungelord Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Enig. Hater folk som ødelegger for andre, spesielt hvis de går inn for det med overlegg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 "Lars er en vis mann." - gammelt forumjungelord Nobody ever said that, though. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg