Skjelvgråt Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 Gz med dagen alle sammen. Har ikke lagt meg enda og blir vell sikkert å sove bort mesteparten av dagen. Har forøvrig ikke gjort en dritt på 17.Mai de siste årene. Burde kanskje være stolt over landet men 17 mai kunne bare virkelig ikke brydd meg mindre.Og der våkna jeg. Ikke at jeg egentlig har et problem med det da 17 mai er en dag uten betydning for meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 dette er den første 17.maien i hele mitt liv jeg bare har vært inne Samme her, men jeg skal snart ut da, så blir ikke inne hele dagen. Nei, vent, jeg var jo på jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 jeg skal forberede meg til eksamen resten av dagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg skal snart sprette en flaske musserende og drikke Norigs skaal. Blir bra. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 Vært et par turer ute, men kunne godt sitte inne. Begrenset hvor gøy 17. mai er, men føles litt feil å ikke gå ut liksom. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 dette er den første 17.maien i hele mitt liv jeg bare har vært inne her også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 Har jeg gjort dere noe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 Indirekte har du påført oss mye lidelse gjennom din families korpsmusikk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 Indirekte har du påført oss mye lidelse gjennom din families korpsmusikk.Korpset hadde fortsatt som landeplage, uavhengig av hans families eksistens. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 Korps er jo militærmusikk, ikke rart det vekker gru og uhygge. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 Hurra betyr drep: http://www.nrk.no/nordland/_-hurra_-hurra-betyr-egentlig--_drep_-drep__-1.12359986 Jeg synes ikke at det er så ille at vi roper "drep" på nasjonaldagen vår. Frankrike lærer barna sine en mye grusommere nasjonalsang. Lurer egentlig på hvorfor drinker på bar har 20-årsgrense. Ja, jeg vet at sprit har 20-årsgrense, men med tanke på hvor lite sprit de har oppi hver drink, er det jo ingen grunn til å ha høyere aldersgrense på den. Er som regel mer alkohol i en øl enn en drink, Jeg tror det er like ulovlig å selge utvannet sprit til folk under 20. Ofte er det jo faktisk farligere enn ren sprit. Den ene grunnen er at man klarer å drikke spriten fortere når den er vannet ut og noe av smaken er kamuflert. Den andre grunnen er at blandevann bobler mer, slik at alkoholen fortere tas opp i blodet. Hvis det likevel i teorien er lovlig å selge drinker med lavere alkoholprosent, må sikkert selgeren kunne dokumentere at alkoholprosenten til hver enkelt drink er under 22 %. Det er så krevende at det ikke er verd det. Jeg sto opp klokka 0645 i dag og dro til sentrum og spiste frokost med noen venner. Dere andre som bor i eller rundt Bergen vet kanskje at veiene i sentrum var sperret og at bussene nordfra snudde ved festningen. Selv om bussturen til Olav Kyrres gate vanligvis tar 10 minutter, tok det meg i dag en liten time å ta bussen og så gå til Grieghallen og litt lenger. Alle bidro med noe til frokosten. Så gikk vi ut og fikk sitteplass med god sikt på en pub før toget gikk. Etterpå gikk vi tilbake til leiligheten og spiste mer mat. Jeg bestemte meg for å ta kvelden litt etter klokka 21. Da gikk bussene gjennom sentrum igjen, men på grunn av voldsomme mengder passasjerer og en litt uvanlig kjørerute, brukte bussen en halvtime fra Festplassen til min holdeplass. Nå ligger jeg på senga og har litt vondt i anklene og i ballene mine. Førstnevnte fordi det er ubehagelig å gå langt og fort med dressko og sistnevnte fordi dressbuksa mi er trang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2015 (endret) Korps er jo militærmusikk, ikke rart det vekker gru og uhygge. Ikke er det min feil og ikke kan jeg hjelpe for at andre spiller korps. Vurderer anmelde han som kalte meg det stygge. Har mine lidelser jeg også og det gikk inn på meg det. Er ikke bare å mobbe meg som man vil. Sorry Edit: Mange takk for at hat innlegget mot meg ble tatt bort. Endret 18. mai 2015 av Delvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 [les med finsk aksent] Det var under stora finska vinterkriget. Pekki ock Jarmo var ved fronten. Pekki sa: "Jarmo, se her!" "Boris!", ropar Pekki. En rysser resar seg ock blir skutt. Jarmo vil också vara med. "Boris!", ropar Jarmo. En rysser resar seg ock blir skutt. Snart så skjønner ryssen hva som skjer. "Pekki!", ropar ryssaren. Pekki ropar tilbaka: "Boris! Er det du?" "Ja!", svarar Borris ock resar seg. 6 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 Hva betyr det om noen sier di har shippa meg lenge? Er flere fra oslo området som har sagt det og en fra sverige som sa shapa, men er vel det samme? Ikke et ord som blir brukt her jeg kommer fra ihvertfal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 Å shippe noen betyr at man synes de passer sammen/ønsker at de skal bli sammen/passer som et par og lignende 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 Gårsdagen må vere ein av dei beste dagane i livet mitt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 17.mai for min del i år bestod av antibiotika og smertestillende. Infeksjon etter trekking av visdomtann passet dårlig. Spesielt siden all den gode maten måtte deles opp i biter på størrelse med erter. Stemningen var bra uansett da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 17.mai for min del i år bestod av antibiotika og smertestillende. Infeksjon etter trekking av visdomtann passet dårlig. Spesielt siden all den gode maten måtte deles opp i biter på størrelse med erter. Stemningen var bra uansett da Henrik? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 17.mai for min del i år bestod av antibiotika og smertestillende. Infeksjon etter trekking av visdomtann passet dårlig. Spesielt siden all den gode maten måtte deles opp i biter på størrelse med erter. Stemningen var bra uansett da Henrik? Close, men ikke Henrik dessverre Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 Gårsdagen må vere ein av dei beste dagane i livet mitt. jasså, sup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg