Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer egentlig på hvorfor drinker på bar har 20-årsgrense. Ja, jeg vet at sprit har 20-årsgrense, men med tanke på hvor lite sprit de har oppi hver drink, er det jo ingen grunn til å ha høyere aldersgrense på den. Er som regel mer alkohol i en øl enn en drink,

Lenke til kommentar

Hva legger du egentlig i det?

Er bare interessert, fordi jeg kommer fra en til beinet korpsfamilie der alle har vært og er med i korps- unntatt meg.

Korpsmusikk er djevelens favorittoppfinnelse. Basert på infoen du ga meg i innlegget ditt, må jeg beklagelig informere deg om at familien din, sannsynlig vis, er såkalte byttinger - av den demoniske varianten. Vurder å feire jul alene i år, om ikke du selv vil bli til julemat.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Korps er for umennesker. 

Er bare interessert, fordi jeg kommer fra en til beinet korpsfamilie der alle har vært og er med i korps- unntatt meg.

Da er du selveste spawn of satan. Beklager.

Lenke til kommentar

Korps kan fungere, om de er flinke, det gjelder dessverre ikke for de fleste korpsa her til lands, vil jeg anta. I alle fall ikke oppi her. Men det stopper ikke meg fra å nyte blåseinstrumentene - så fremt de ikke spilles surt. Lurer på om det er et tegn på at jeg begynner å bli voksen. Ikke var jeg bakfull i dag, og ikke har jeg et like stort hat for korpsmusikk.

Lenke til kommentar

Korps er for umennesker. 

Da er du selveste spawn of satan. Beklager.

Er jeg ikke det. Skamme seg, jeg er snill menneske ikke ond nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke noen grunn til å feire 17. Mai i dag. Så klart var det en stor ting for 201 år siden, men vi har ingen måte å relatere til det på. Vi kan ikke føle friheten de hadde på den tiden. 17. Mai for meg er bare en ekstra fridag dersom den havner på en ukedag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

17. mai er en dag for å meske seg på is, brus og pølse i store kvanta, samt for russen å gjøre sine siste krumspring og hederlige, bakfulle forsøk på å bli kvitt russekortene. Det er en dag for shikkelakke, jazz bom bay, for å feire at det er rundt 11 måneder igjen til neste gang man hører de fordømte fløytene, og for at folk i korps skal få vise seg frem i sin fineste skrud og spille det de er gode for - vel, de som ikke er gode nok til å være med på en tattoo i alle fall.

Generelt, en gledens dag, ofte omtalt som en barnas dag, og det kan jeg si meg enig i, for om man ser bort fra det å måtte gå i tog, samt å oppføre seg, så er det i bunn og grunn en veldig flott dag.

Ellers har det vært en brukbar dag. Sto opp halv ni og heiste flagget, igjen halv elleve og loka foran PC-en litt, før jeg tok på dressen og knipsa bilder av minstesøss, typen, og katten, og så var det ut for å mingle med folk og se på toget, knipse bilder av kjentfolk etc, før vi dro på herregården og åt. Ila. en liten time, fikk jeg i meg lunch, middag, kake og dessert. Mer eller mindre stappet, nå. Brød med eggerøre og spekeskinke, svinenakke, kjøttkaker, mandelpoteter, pannekaker, vafler, ostekake, bløtkake, sjokolademoussé, karamellpudding, og noen agurkstrimler - for å få en eim av sunnhet (men mest for væske og fordi agurk er godt).

Lenke til kommentar

Tøys. Sto opp halv tolv. Jeg har ikke vært utendørs engang. Og jeg har spist 1 brødskive med prim og en med salami+majones på. Skjønner ikke hvorfor man "må" gjøre noe som helst.

Resten av familien er 1800km unna på Svalbard, det kan ha noe å si.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...