Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei 365. Har de det i andre butikker da? Ikke som jeg så. Var innom Rema, Bunnpris Coop extra, Meny og Kiwi. Ingen hadde 365, kun RIMI.

Vel favoritt og favoritt men liker det litt svakere passe stort sett.

Wut? Den har jeg sett "overalt". Også på Østlandet, ikke bare her i Bergen. Bor du på et veldig lite sted?
Lenke til kommentar

Haugesund området. Var jo ikke innom alle butikker da, men noen som nevnt. Men i dag så jeg at de har de på en Bunnpris også. Om det er rester etter RIMI lageret eller om de kommer til å fortsett ha dem vet jeg ikke.

Iallefall mange butikker som ikke har de . Meny hadde ikke Ringnes Lite heller da, og visste ikke hva det var engang når jeg spurte dem. Så der er litt forskjellig rart.

Lenke til kommentar

Nei 365. Har de det i andre butikker da? Ikke som jeg så. Var innom Rema, Bunnpris Coop extra, Meny og Kiwi. Ingen hadde 365, kun RIMI.

Vel favoritt og favoritt men liker det litt svakere passe stort sett.

Wut? Den har jeg sett "overalt". Også på Østlandet, ikke bare her i Bergen. Bor du på et veldig lite sted?

365 er Rimi sitt eget billigmerke, så den finner du bare på butikkene i ica-kjeden: http://no.wikipedia.org/wiki/ICA_Norge

Edit: Feil, det var visst en annen type 365. Rart at de ikke har saksøkt hverandre.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Haugesund området. Var jo ikke innom alle butikker da, men noen som nevnt. Men i dag så jeg at de har de på en Bunnpris også. Om det er rester etter RIMI lageret eller om de kommer til å fortsett ha dem vet jeg ikke.

Iallefall mange butikker som ikke har de . Meny hadde ikke Ringnes Lite heller da, og visste ikke hva det var engang når jeg spurte dem. Så der er litt forskjellig rart.

Du kan jo spørre om butikkene kan ta den inn i sortimentet :)

Lenke til kommentar

Datasmurf: har du en slavisk slektning eller noe?

Bildebevis:

Uue7UOA.jpg

Nei, jeg kan ikke si jeg har det.

Og synes ikke at vi ligna så mye, akkurat. Kanskje bollekinnene, men jeg husker ikke lenger hvordan jeg ser ut uten ansiktshår, så ikke vet jeg. Nærmeste jeg kommer, er at jeg har en (helnorsk) grandonkel (som jeg ikke ligner i det hele tatt), som er æresprofessor i Kiev.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...