Lycantrophe Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Nei 365. Har de det i andre butikker da? Ikke som jeg så. Var innom Rema, Bunnpris Coop extra, Meny og Kiwi. Ingen hadde 365, kun RIMI. Vel favoritt og favoritt men liker det litt svakere passe stort sett. wow en skikkelig ølkjenner : )))) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Trenger vel ikke å bare kjøpe Haandbryggeriet og belgisk IPA til 60kr flaska for å kunne like øl.. Endret 16. mai 2015 av Bytex 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Nei 365. Har de det i andre butikker da? Ikke som jeg så. Var innom Rema, Bunnpris Coop extra, Meny og Kiwi. Ingen hadde 365, kun RIMI. Vel favoritt og favoritt men liker det litt svakere passe stort sett. Wut? Den har jeg sett "overalt". Også på Østlandet, ikke bare her i Bergen. Bor du på et veldig lite sted? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Haugesund området. Var jo ikke innom alle butikker da, men noen som nevnt. Men i dag så jeg at de har de på en Bunnpris også. Om det er rester etter RIMI lageret eller om de kommer til å fortsett ha dem vet jeg ikke.Iallefall mange butikker som ikke har de . Meny hadde ikke Ringnes Lite heller da, og visste ikke hva det var engang når jeg spurte dem. Så der er litt forskjellig rart. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Trenger vel ikke å bare kjøpe Haandbryggeriet og belgisk IPA til 60kr flaska for å kunne like øl..wow en skikkelig ølkjenner : )))) 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Nei 365. Har de det i andre butikker da? Ikke som jeg så. Var innom Rema, Bunnpris Coop extra, Meny og Kiwi. Ingen hadde 365, kun RIMI. Vel favoritt og favoritt men liker det litt svakere passe stort sett. Wut? Den har jeg sett "overalt". Også på Østlandet, ikke bare her i Bergen. Bor du på et veldig lite sted? 365 er Rimi sitt eget billigmerke, så den finner du bare på butikkene i ica-kjeden: http://no.wikipedia.org/wiki/ICA_Norge Edit: Feil, det var visst en annen type 365. Rart at de ikke har saksøkt hverandre. Endret 16. mai 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 365/365... hakket mer destruktivt navn enn den alkoholfrie "Kjørepils"... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 365 er Rimi sitt eget billigmerke, så den finner du bare på butikkene i ica-kjeden: http://no.wikipedia.org/wiki/ICA_Norge Edit: Feil, det var visst en annen type 365. Rart at de ikke har saksøkt hverandre. Den har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Ikke øl, men syltetøy og sånt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Datasmurf: har du en slavisk slektning eller noe? Bildebevis: 6 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Haugesund området. Var jo ikke innom alle butikker da, men noen som nevnt. Men i dag så jeg at de har de på en Bunnpris også. Om det er rester etter RIMI lageret eller om de kommer til å fortsett ha dem vet jeg ikke. Iallefall mange butikker som ikke har de . Meny hadde ikke Ringnes Lite heller da, og visste ikke hva det var engang når jeg spurte dem. Så der er litt forskjellig rart. Du kan jo spørre om butikkene kan ta den inn i sortimentet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Datasmurf: har du en slavisk slektning eller noe? Bildebevis: Nei, jeg kan ikke si jeg har det. Og synes ikke at vi ligna så mye, akkurat. Kanskje bollekinnene, men jeg husker ikke lenger hvordan jeg ser ut uten ansiktshår, så ikke vet jeg. Nærmeste jeg kommer, er at jeg har en (helnorsk) grandonkel (som jeg ikke ligner i det hele tatt), som er æresprofessor i Kiev. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg kan nok bare sammenligne med SK 2015 bildet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Fyren ser kjent ut, da. Er det typen til Tweety-bird du driver og klistrer opp bilder av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Gratulerer med dagen, alle landsmenn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hipp, hipp! Dette er dagen for nasjonal stolthet, nasjonalromantikk, og selvforherligelse på høyt nivå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Gz med dagen alle sammen. Har ikke lagt meg enda og blir vell sikkert å sove bort mesteparten av dagen. Har forøvrig ikke gjort en dritt på 17.Mai de siste årene. Burde kanskje være stolt over landet men 17 mai kunne bare virkelig ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg skal sitte på jobb å se på TV-serier i hele dag. Kanskje ta meg en is når jeg er ferdig. 35°C Feels like 37 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg